Avatar billede fray Nybegynder
15. december 2003 - 13:47 Der er 1 kommentar

Bluetooth fra PDA til GPS-antenne

Hej Alle,

Jeg har en Fujitsu Siemens Pocket LOOX 600 og en bluetooth GPS-antenne.

Fra tid til anden mister min PDA forbindelsen til GPS-antennen. Dette er ret så irriterende. Især når man navigerer efter den...

PDA'en har ingen problmer med at finde antennen når jeg genstarter Plugfree'en....

Nogen ideer?

Med venlig hilsen

Michael Fray
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
15. december 2003 - 19:10 #1
Kører du den nyeste ROM? Jeg ved (ejede engang en LOOX) at der i ROM-opdateringerne var updates til Plugfree. Se evt. hos www.firstloox.org, deres forum er rigtigt godt.