Avatar billede polped Nybegynder
16. januar 2001 - 20:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Baggrundsprogram sløver min mus (Power Saving)

Det sker meget ofte at min mus fryser fast i flere sekunder.
En formatering, samt opgradering fra win98til win 2000 ME har ikke løst problemet!!!
Jeg har derefter prøvet at afslutte nogen af de mange prorammer der kører i baggrundenen.
Og da >>Power Saving<< blev afsluttet kørte det meget bedre.
Eftersom programmet >>Power Saving<< både kørte før og efter både formatering og opgradering måtte det være noget på bundkortet, og ganske rigtigt stod der noget om det i manualen men ikke en skid om hvad det er for noget. Kun noget om hvordan det kan indstilles
Mit spøgsmål er derfor: Hvad er programmet Power saving
Kan der bare uden videre ændres i indstillingerne.
Eller/og kan det evt. helt undværes
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. januar 2001 - 20:23 #1
Lytter med
Avatar billede effex Nybegynder
16. januar 2001 - 20:53 #2
prøv med nye muse drivere
Avatar billede effex Nybegynder
16. januar 2001 - 20:54 #3
prøv med nye muse drivere

fra din mus\'s firma\'s hjemmeside
Avatar billede cybershah Nybegynder
16. januar 2001 - 21:48 #4
hvis det ik\' er en af de hurtigste maskiner kan baggrunds billeder formindske hukommelses hastigheden... specielt når der er mange andre programmer, som også kører i baggrunden.
Avatar billede hotpop Novice
16. januar 2001 - 21:50 #5
Power saving kan godt undværes - er der kun for at du som bruger kan spare lidt strøm.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. januar 2001 - 22:26 #6
hotpop.... er det noget du er sikker på???

Avatar billede hotpop Novice
17. januar 2001 - 12:20 #7
JEP!!!
Avatar billede polped Nybegynder
18. januar 2001 - 02:55 #8
Hej hotpop. Og hvordan slipper jeg af med den Power Saving?
Avatar billede polped Nybegynder
18. januar 2001 - 02:59 #9
Til cybershah.
Jeg ved ikke om min maskine er af de hurtigste, men det er en 500 mhz med 64 ram. Det burde vel række eller what?
polped
Avatar billede hotpop Novice
18. januar 2001 - 12:54 #10
polped>> opret spm. påny da man jo får point for at hjælpe og da spørgsmålet jo går på power saving, men du har accepteret et svar med nye musedrivere (fatter ikke hvor det er accepteret) så skal jeg nok hjælpe!!! (jeg  svarede rigtigt på spørgsmålet men du afviste det, selv om det jo faktisk er mine point)
Avatar billede hotpop Novice
18. januar 2001 - 12:55 #11
og stadig 60 point!
Avatar billede polped Nybegynder
18. januar 2001 - 19:37 #12
Hotpop.
Jeg ved at jeg \"afviste dit svar, men det var fordi jeg ikke kendte systemet med. Jeg accepterede først et svar og troede jeg kunne acceptere det næste også, men sådan virker systemet altså ikke. sorry. Jeg prøver igen. Tak
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. januar 2001 - 21:24 #13
hotpop:> er du dum eller hvad ? hvad er det for en opførsel overfor en ny bruger !?
Avatar billede hotpop Novice
24. januar 2001 - 21:40 #14
Nogle gange tjekker jeg ikke profil før jeg svarer og var lidt hård ved manden. Et løfte til dig tdaugaard om at det ikke sker igen og en STOR undskyldning til POLPED.