Avatar billede reneface Nybegynder
14. december 2003 - 21:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Termer fra dansk økonomi på engelsk

Er ved at lave en rapport hvor noget skal afleveres på engelsk. Sidder og roder med gyldendals røde ordbøger. Men det er jo noget arveligt L...
Er der nogen som kender en god side, hvor man kan finde danske økonomiudtryk som f.eks kontoplan osv. oversat til engelsk?

Hilsen René
Avatar billede nilfri Nybegynder
14. december 2003 - 21:54 #1
Avatar billede reneface Nybegynder
14. december 2003 - 21:57 #2
den er lidt langsom, men det holder..jeg bukker og takker
Avatar billede nilfri Nybegynder
14. december 2003 - 22:00 #3
Tak sæl.

Det kan jo være, der er mange, der leder efter Chart of Accounts lige nu :o)

Fortsat god skrivelyst...
Avatar billede egeberg Nybegynder
15. januar 2004 - 15:22 #4
Prøv evt. http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Så har du faktisk mulighed for at oversætte til flere EU-landes sprog