Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 20:52 Der er 47 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille DVD film

Jeg har nogle DVD film jeg ikke kan afspille, jeg har prøvet at geninstallere PowerDVD, men de virker stadig ikke. Jeg bruger WinXP
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:00 #1
- Hvad får du af fejlmeddelelser?
- Er du sikker på at du har korrekt region indstilling?
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:01 #2
den kan slet ikke læse dvd disken
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:02 #3
Kan du komme ind på dvd'en via Denne computer eller Stifinder (Windows Explorer)?
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:02 #4
den kan godt på nogle af mine DVDer film, men åbenbart kun dem med en skærm
menu
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:02 #5
nej
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:03 #6
Er den ridset på data-siden?
Prøv at tørre den af i din t-shirt, og indsæt den i drevet igen.
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:04 #7
det har jeg prøvet, virker stadig ik...? den har ingen ridser
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:07 #8
- Er du sikker på at du har korrekt region indstilling?
- Har de film der duer, samme regionskode? Hvad med dem der ikke duer?

Jeg prøver hvad som helst.
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:09 #9
region indstilling, hvordan ændre man den...? kan man ik kun gøre dety 5 gange eller noget i den stil
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:10 #10
Filmen virkede faktisk første gang jeg afspillede den, dagen efter kunne den ikke
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:15 #11
Prøv at kigge under Enhedshåndtering > dit dvd drev. Se om du kan finde info om regionskode, og hvor mange "skift" du har tilbage.. man starter gerne med 5, som du skrev..

Enhedshåndtering: Hold windowstasten (den med flaget) nede og tryk Pause/Break knappen. Eller højreklik på Denne computer og vælg egenskaber.
Derefter vælger du Hardware og Enhedshåndtering/Device Manager.
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:18 #12
hva region skal den stå på
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:23 #13
Samme region som der står på pakken/dvd'en til din film.
Husk: Du kan kun skift region 5 gange. Derefter låser den sig fast på den du sidst har skiftet til.

Jeg mener at PowerDVD automatisk spørg dig, om du vil skifte region, når du indsætter en dvd film med anden region, end din nuværende indstilling.
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:26 #14
det virker stadig ikke
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:30 #15
hm.. Når du ikke kan komme ind på dvd'en, er der noget galt med den.
Prøv at downloade en DVD Ripper og se hvad den siger til det..
Jeg finder lige nogle links..
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:35 #16
den kan slet ikk læse dvd skiven
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:44 #17
Se lige om de her programmer kan se disken:
http://download.com.com/3000-2194-10199881.html?tag=lst-0-22
http://download.com.com/3000-2194-10249934.html?tag=lst-0-11

Hvis du intet kan se disken, er det fordi der er noget galt med disken.
Hvis du har mulighed for det, tag dvd'en med over til en ven, og prøv den der.
- Hvis den heller ikke virker der, er det disken.
- Hvis den virker der, er det en kombination af dvd'en og dvd-drevet der fejler.
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 21:44 #18
Split svinet ad og rens hovedet med noget giftigt....ElleR køb en ny Dvd Læser, så har du garenteret mere hår på hovedet i sidste ende.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:45 #19
vildensky> hehehe :)

Her er endnu et program: http://www.filepop.com/cat/m_253.htm
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:46 #20
Programmerne er freeware, eller "Free to try".
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 21:48 #21
En ny DVD rom som de så smukt kalder det koster 225 dkr
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:49 #22
ok takker, håber det virker, ellers sparker jeg lortet i stykker...! PS. det er et LG dvd drev 16x
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:50 #23
hvordan giver jeg point
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:50 #24
`???
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:51 #25
Øhh.. skulle jeg ha' haft points?
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:51 #26
ja
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:52 #27
lave lige et nyt indlæg
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:52 #28
så du kan få din points
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:53 #29
Så er det mig der skal lægge et svar :)
Du opretter bare et nyt spm med titlen "Points til theSurfer", i samme kategori, med det antal points du mener at jeg skal have.

Og...
Læs venligst:
Behandling af svar - http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Vejledning til nye brugere af Eksperten.dk - http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 21:53 #30
JAAAA tryk den satan med en Muggert
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:53 #31
Husk at skrive et link til det nye spm, her i dette spm.
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:54 #32
så hellere ekplodere det
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 21:56 #33
Lav det nye spm til 15 points.
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 21:56 #34
Du lyder som en VIS mand...togskinner har jo også en god tradition for at gøre sit arbejde. ==
Avatar billede wodkaman Nybegynder
14. december 2003 - 21:57 #35
God ide..!
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 21:57 #36
points mig her og poits mig her ==
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 22:05 #37
vildensky> Forstod jeg ikke lige.
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 22:13 #38
JEg er bare lidt træt a´f det der PointRockeri, det er en cool ting, den er bare lidt nasty nogle gange,For Mig. Erfaring ER en fed ting. ==
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 22:17 #39
Jeg hjælper folk, og points er en form for belønning. Jeg får ikke penge for det, så jeg vil da gerne have points i stedet. Erfaring er godt. Det er points også.
Det kan bl.a. bruges i et C.V., som man senere kan bruge til at få et job.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 22:18 #40
Med andre ord: Selv om man er millionær, vil man stadig gerne tjene penge. Det ville jeg da i hvert fald (og nej, jeg er ikke grådig).
Man kan sige at indtjeningen, er en form for fremskridt.
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 22:24 #41
Ganske Sandt Surfer, håber du har øje for detaljen og de mange mennesker der kun kan én ting. Hvis du Har så flot en form for fremskridt så skal den ´Nurses´ for jeg har sjældent set den ført til ende.
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 22:25 #42
Og har DVDdrev det ikke med at stå af når vi andre er ved at stå på
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 22:26 #43
wodkaman har oprettet, og fået besvaret, 8 spm i løbet af 353 dage.. så han har ikke brugt eksperten særligt meget..
Så det ville være en god ide at læse vejledningen til ny brugere, som jeg linker til.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 22:27 #44
de fleste af hans film, virker i drevet.. det er bare nogle få der ikke gør..
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 22:29 #45
Men det er jo Godt! Han har vel brugt eksen. efter behov.
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 22:33 #46
Hvor har han dem fra ? er de lånt, lejet, eller købt. Og hvor? Hvad står der på setten? hvilket system kører han? ER DET RIPS? Har han prøvet med et alt. produkt. WINDVD Virker for mig, jeg har ikke støt ind i noget der ikke ville afspiles. Til det kan jeg sige at jeg, ser da en Del film.
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 22:36 #47
min dvd rom kostede 299
Avatar billede vildensky Nybegynder
14. december 2003 - 22:52 #48
Buy or Cry