Avatar billede munken2 Nybegynder
14. december 2003 - 19:55 Der er 16 kommentarer

Dygtig webdesigner søges til opgave

Jeg er igang med at programmere en hjemmeside som mangler det sidste "pift" for af opnå et flot design. Designet skal være enkelt og stilrent, det er til en virksomhed som skal tiltrække mange kunder over websiden. Dvs brugervenlighed er i højsædet.
Flere oplysninger omkring siden gives kun til den rette person til jobbet. Siden vil formentlig blive kendt bredt og du får mulighed for at referere til den når du skal søge job. m.v.
Siden er programmeret i html og php og består af 7 sider som skal være ens når der snakkes om det overordnede design.
Du må meget gerne linke til noget som du har lavet. (Ikke en nødvendighed).

MVH
Anders Munksgaard
Email: anders@munksgaard.it
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. december 2003 - 20:00 #1
Hej Anders

Jeg synes jeg kan kende din email adresse inde fra Hi-Speed? :-)

Du er velkommen til at kigge i mit portfolio på www.larsholmgaard.dk og kontakte mig for et uforpligtende prisoverslag.
Avatar billede bredker Nybegynder
14. december 2003 - 20:00 #2
til en virksomhed
når det er til erhvervsformål , kan du ikke regne med at der er en der vil lave det for point
hvis du vil have en til at lave noget du kan få penge for , må du også selv regne med at betale ful pris for arbejdet
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 20:04 #3
Spambot siger: haps haps haps :)
Se http://www.turnstep.com/Spambot/info.html#whatspambot
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
14. december 2003 - 20:07 #4
Jeg vil gerne påtage mig opgaven for et lille beløb. Læs lidt om mig på www.gyxi.com/nielsbrinch

Kontakt mig på gyxi@gyxi.dkk uden det sidste k :-)
Avatar billede bredker Nybegynder
14. december 2003 - 20:07 #5
thesurfer >>hvad har det lige med dette at gøre
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 20:10 #6
Jeg prøver på at fortælle munken2 (og mange andre) hvad en spambot er..
Og hvorfor de ikke skal skrive deres rigtige email adresser, i et offentligt forum.
Du kan se at nielsbrinch forstod min hentydning (eller også vidste han det i forvejen).
Jeg har oplevet at selv efter min kommentar, skriver folk deres email adresser. Det er så op til dem, for så har de allerede fået at vide hvad en spambot er.
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
14. december 2003 - 20:12 #7
Jeg tror godt bredker forstår meningen af dit post, men pointen er at det ikke har noget med denne diskussion at gøre. Du må uddanne folk til at undgå spam et andet sted.
Avatar billede docks Nybegynder
14. december 2003 - 20:14 #8
Lyder som en spændende opgave.

Du kan se min hjemmeside med referencer på

http://www.de-silva.dk
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. december 2003 - 20:32 #9
Lyder spændende, vil gerne høre mere :D
Referencer kan ses her http://jeppedk.1go.dk/referencer.html

mvh Ranger
TBC-strike@ofir.dkk uden det sidste k ;) takker
Avatar billede silvaxx Nybegynder
15. december 2003 - 21:05 #10
Hej Anders,

Hvis jobbet ej er taget endnu, så er jeg ligeledes villig til at gøre det utroligt billigt. Hvis du kigger på http://www.silvaxx.com kan du se nogle få af mine værker. Hvis det er noget der frister, eller du har nogle spørgsmål generelt om specielle evner, teknikker eller andet, er du meget velkommen til at bruge kontakt-formularen eller smider en mail til info@silvaxx.com

Kenneth Jensen
www.silvaxx.com
Designer, idémanager & programmør
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
15. december 2003 - 23:02 #11
Tag silvaxx, han er dygtigst
Avatar billede snebolle Nybegynder
16. december 2003 - 08:48 #12
Hvis du endnu ikke har fundet den rette kan du gå forbi min profil på http://www.reneandersen.dk Skriv tilbage via min kontakt side da jeg ikke så tit bruger eksperten.dk
Avatar billede zuiq Nybegynder
25. december 2003 - 12:24 #13
Jeg vil gerne tilbyde mine ever til en billig penge.
Avatar billede zuiq Nybegynder
25. december 2003 - 12:26 #14
(ups den sendte vist :))
Jeg vil gerne tilbyde mine ever til en billig penge. Kig evt. her.
Firma site: http://www.shadeless.dk
Privat site: http://zuiq.shadeless.dk

Kontakt mig hvis dét er intressant,
Mads, Shadeless Productions
email: mads@shadeless.dk / msn: zuiq@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2004 - 23:01 #15
Hey Anders!

Har du fundet en til opgaven eller hvad??

Ellers ville jeg da godt sende en mail med lidt referencer osv.
osj(ad)device.dk
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:56 #16
Hej Anders...er det ikke ved at være lukketid for spørgsmålet? :-)