Avatar billede dahwoot Nybegynder
14. december 2003 - 18:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et hurtigt banner

Jeg skal bruge et banner hvor der står "Mit liv om 20 år" og hvor der er en kuffert ved siden af bogstaverne. Kufferten skal være sløret. Det hele skal være i sort/Hvid, og i må meget gerne skynde jer for jeg skal bruge det meget hurtigt.

TAK!

Kasper Bruun
Avatar billede dahwoot Nybegynder
14. december 2003 - 18:44 #1
bredten skal kunne passe ind i en a4 side
Avatar billede dahwoot Nybegynder
14. december 2003 - 19:31 #2
Hm... forsent. Men ellers tak for de mange tilbagemeldinger :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
14. december 2003 - 23:51 #3
*lol* - tålmodighet er en dyd.........