Avatar billede oliverg Nybegynder
14. december 2003 - 18:36 Der er 8 kommentarer

lidt 3d hjælp

Hej alle sammen... :D

Jeg ved godt i ikke gider at svare på dette men... :-/

Jeg har nu i nogle uger siddet og lavet en 3dchat :D
Fordi jeg var godt træt af de ulovlige...
Jeg havde en grafiker til at hjælpe mig, men inden han havde noget grafik sagde han, han ikke ville mere :(

Men min 3dchat er nu 85% færdig og klar til at smide ud på nettet...!!!

Så jeg søger en der kan hjælpe mig, med noget 3dgrafik til chatten...
En anden lille ting er at der ikke er nogen penge i det... :( men hvis du er god til 3d og gerne vil have din grafk ud på nettet kan du nu få det, og hjælpe en anden paerson!

Jeg har købt webhotel og domæne = http://www.3d-chatten.dk

Håber en der ude kan hjælpe mig
Avatar billede oliverg Nybegynder
14. december 2003 - 19:00 #1
hmmm... syntes ikke der sker så meget... :D
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. december 2003 - 21:05 #2
vil gerne vide mere om hvilke elementer du skal ha' designet? og normalt laves grafik til en 3d chat ikke for 20 point, heller ikke hvis du sætter et ekstra 0 bagpå ;)

men skriv præcis hvad du skal bruge, så kan jeg eller nogle andre måske hjælpe :D
mvh Ranger
Avatar billede oliverg Nybegynder
15. december 2003 - 18:50 #3
ok ;)

Jeg ville gerne have nogle rum, figurer og måske ting :D

ps. fedt hvis i ville hjælpe!
Avatar billede dellevela Nybegynder
03. januar 2004 - 11:25 #4
kan godt lave 3d rum til dig men vil have flere point. tjek www.younk.dk/dennis for at se lidt af det jeg har lavet!
Avatar billede dellevela Nybegynder
03. januar 2004 - 11:25 #5
har du msn messenger for så kontakt dellevela@hotmail.com så skal vi nok finde ud af noget grafik!
Avatar billede oliverg Nybegynder
03. januar 2004 - 13:01 #6
dellevela har addet dig ;-)
Avatar billede oliverg Nybegynder
17. januar 2004 - 17:59 #7
rangerbs vil du hjælpe mig?
Avatar billede figofidel Nybegynder
15. september 2006 - 18:43 #8
hør der er ikk noget inde på http://www.3d-chatten.dk ?