Avatar billede runekeldsen Nybegynder
14. december 2003 - 18:22 Der er 7 kommentarer

Program til synkronisering af t68i med outlook over bluetooth?

Jeg har store problemer med at få det program som fulgte med telefonen til at virke og så ville jeg høre om ikke der findes andre bedre programmer til at synkronisere sin sonyericsson t68i med sin outlook kalender over bluetooth?
Avatar billede ird Praktikant
14. december 2003 - 18:25 #1
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
14. december 2003 - 18:27 #2
Grunder til at jeg spørger her istedet for bare at søge på google er at jeg så vil kunne drage nytte af andre personers erfaring med forskellige programmer. Men tak jeg ved godt hvordan man bruger google
Avatar billede ird Praktikant
14. december 2003 - 18:32 #3
Sorry du
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
14. december 2003 - 18:34 #4
helt i orden :-)
Avatar billede boffy_vs Nybegynder
22. december 2003 - 10:55 #5
Jeg bruger dagligt Bluetooth til sync af mobil og Outlook. Jeg har via Bluetooth, og det med følgende program XTND-connect sync'ed Ericsson T39m, T68i, og nu T610 uden problemer. (skiftede XTND version ved hver telefon). Alt sammen under XpPro, og XpHome. Hvad siger den siden det ikke virker?
Avatar billede zicko Nybegynder
24. december 2003 - 00:10 #6
Hvilken Bluetooth enhed har du til din computer?

Jeg synkroniserer selv min t68i med Outlook via Bluetooth og det medflg. program Xtnd Connect...
Avatar billede Henry Novice
30. august 2006 - 00:57 #7