Avatar billede vessel Nybegynder
16. januar 2001 - 19:02 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket Cordless Desktop ???

Halløjsa!  Jeg står og skal ud og invisterede i et \'Cordless Desktop\' fra Logitech - men hvilket ??  Enten skal det være itouch eller også det ergonomiske...  Hvad vil i anbefale ??  Fordele??  Ulemper?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. januar 2001 - 19:04 #1
Jeg kan godt anbefale et ergonomisk tastatur (dem med knækket på midten) jeg har selv haft et og efter lidt tilvæning er det rigtig godt at bruge..
Avatar billede zycho Nybegynder
16. januar 2001 - 19:23 #2
tdaugaard >> Ja men Logitech har da ikke lavet et trådløst knækket tastatur vel??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. januar 2001 - 19:31 #3
zycho:> tror jeg ikke, men hvordan ser er ergonomisk tastatur så ud !?
Avatar billede jezperb Nybegynder
16. januar 2001 - 19:33 #4
Hvis der er et Logitech ergonomisk trådløs ville jeg nok investere i det...men ellers er det nok det med internetknapper og andre extra knapper...det skulle vist være ok til den pris !
Avatar billede jezperb Nybegynder
16. januar 2001 - 19:50 #5
Invester i Logitech Cordless Desktop Pro til 759 kr. !!!
Avatar billede effex Nybegynder
16. januar 2001 - 20:09 #6
Logitech Cordless MousemanWheel, det er det bedste der er sket for mig yet
Avatar billede vessel Nybegynder
16. januar 2001 - 21:09 #7
Jeg har nu bestilt et itouch sæt....  Det var fordi at jeg var omme ved en kammerat der havde et \'knækket\' tastatur...  Det tror jeg aldrig jeg vil vænne mig til.

Og ja, Cordless Mousman wheel er fa\'me en go mus!  Jeg har forresten en til salg (jeg får jo en ny med tastaturet)...

Skriv lige et svar alle fire så I kan få nogen point
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. januar 2001 - 06:46 #8
Et svar :o)
Avatar billede zycho Nybegynder
17. januar 2001 - 19:07 #9
tdaugaard >> Du spørger mig hvordan et ergonomisk tastatur ser ud. Ergonomisk er jo et begreb som kan diskuteres, men logitech (og mange andre) mener at hvis der er \"blød kant\" til håndledene er det ergonomisk.

Knækket tastatur er vel også ergonomisk. Bare på en anden måde.
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. januar 2001 - 19:14 #10
Logitech laver trådløse tastaturer der er \"ergonomiske\"..
Har selv et.
Ved dog ikke om det kan købes uden mus (kunne man ikke dengang).

Synes selv det er lækkert!

En anden def. på ergo, er at knækket giver en anden vinkel til ens håndled som skulle være bedre (man vrider dem ikke udad)..

Eneste er - Husk lige at have batterier - brugte selv tastaturet min. 10 timer pr dag dengang, og efter 4-5 mdr løb det tør..
Jeg genstartede PCen, da jeg troede den bare havde glemt tastaturet (kl var midt om natten).
Men det var altså ikke løsningen *lol*
Såh.... hvis du mener du kan vænne dig til et knækket tastatur, såh.... find det..

PS: even.. man har vist også kunnet / eller kan måske stadig - købe tastaturet med en ud af div. forskellige trådløse mus/travkball til.
Det er også en god ide måske??
Avatar billede vessel Nybegynder
17. januar 2001 - 19:19 #11
Apropos batterier....  Jeg var til en lille computerfest i week-enden og en af de andre havde en trådløs mus der løb tør for batterier kl. lort om natten....  Danm, han gik amok på den mus og sendeenheden....  Den bliver ALDRIG til en mus igen...  Så husk batterierne hvis man nemt kan blive lidt aggressiv når man er lidt træt....