Avatar billede lockd Nybegynder
14. december 2003 - 00:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Winxp installation

Jeg har lige formateret min harddisk fordi den trængte til det... og nu vil jeg gerne have winxp ind igen .. men - den kommer fint forbi den blå skærm hvor den indlæser forskellige ting til installationen , men efter det hopper den ud i sort skærm hvor der bare blinker en lille markør oppe i hjørnet...

jeg har prøvet at lade den stå i godt 20-30 minutter men uden held.. så jeg håber lidt på i har en god idé til hvad man kan gøre - på forhånd tak !

har prøvet at loade default i bios - uden held
Avatar billede hijklm Juniormester
14. december 2003 - 00:41 #1
Jeg har prøvet det samme.... forsøgte alle mulige løsninger, men intet hjalp. Til sidst måtte jeg overgive mig og anskaffe originalen.....og så virkede det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. december 2003 - 00:42 #2
Der kan være tale om ramfejl. Prøv først at motionere dine ram så du er sikker på at derer kontakt.

prøv derefter at tage først den ene blok ud og byt derefter med den anden hvis det stadig ikke virker, eller nån noget ram du ved virker og prøv at instaler med det.

Små ramfejl, der ellers ikke betyder noget, kan ødelægge en installation
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2003 - 00:48 #3
det er ikke tilladt at ha' 2 spm. åbne omn det samme emne, jeg ved godt at overskriften er forskellig, men det er stort set samme problemstilling

http://www.eksperten.dk/spm/439647
Avatar billede lockd Nybegynder
14. december 2003 - 00:51 #4
du er bare misundelig. :D
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2003 - 00:52 #5
over hvad?
Avatar billede lockd Nybegynder
14. december 2003 - 00:53 #6
jeg har flere spørgsmål åben end dig ;D
Avatar billede lockd Nybegynder
14. december 2003 - 00:54 #7
Bufferzone - det virkede ikk. andre forslag?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2003 - 00:57 #8
hvis jeg på 3 år har haft 5 spm. åbne så er det alt
Avatar billede lockd Nybegynder
14. december 2003 - 01:04 #9
fejlen er fundet... har ik' en disse med ram blokene at gøre - jeg skiftede mit GF2 ud med et ATI radeon7600 og nu virker det fin - så ved i det ! :)

Så hvis jeg lige selv lige skriver et svar ind såå...........
Avatar billede lockd Nybegynder
14. december 2003 - 01:05 #10
ET SVAR

                  (Skift grafik kortet ud med et andet og voilá)