Avatar billede disney26 Nybegynder
14. december 2003 - 00:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

counter der også tæller unique besøg gratis?

Jeg leder efter en tæller der både tæller uniquiebesøg samt alle besøg.. og naturligvis gratis?

Er der nogle der kender en god tæller?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. december 2003 - 00:39 #1
www.chart.dk og www.peak.dk har nogle der fungere fornuftigt. især peaks statestik er brugbar
Avatar billede splatpack Nybegynder
14. december 2003 - 15:07 #2
Jeg vil i denne forbindelse lige komme med et link til en god tæller med statistik http://www.zipstat.dk den har også den klare fordel at sitet og statistikken er på Dansk.
Avatar billede disney26 Nybegynder
14. december 2003 - 20:35 #3
Pointet går til splatpack...

det var simpelthen det jeg ledte efter.. Til alle jer andre. I skal næsten prøve zipstat, det er gratis og så leverer det rigtig mange gode oplysningerTak for det
Avatar billede splatpack Nybegynder
15. december 2003 - 00:50 #4
Det var så lidt, og takker for points

Splatpack
Avatar billede atie Nybegynder
13. april 2004 - 20:02 #5
http://ajcounter.dk/
Her får du lige det du søger, den er helt fantastisk, du får hvor dine gæster kommer fra, hvilke lande og hvilke sider de er på lige nu, og hvor længe og deres ip adresse og hvilke sider der er mest run på.