Avatar billede sebastianfck Nybegynder
13. december 2003 - 23:04 Der er 5 kommentarer

Nogen der vil hjælpe med at.

Hey..
Jeg står og mangler en der kan kode min hjemmeside, der skal laves et system som man logger ind på og hvor man så kan tilføje f.eks en clan war (den side jeg laver en en counter-strike klan side) Jeg kan evt. få din MSN adresse så er det letter at tale..
Avatar billede proware Nybegynder
13. december 2003 - 23:17 #1
hmm kan du ikke fortælle lidt mere om hvad det går ud på og hvad vi far ud af det
Avatar billede sebastianfck Nybegynder
13. december 2003 - 23:21 #2
altså der skal være et login system. hvor man kan logge ind på og derfra tilføje en clan war eller en nyhed. Jeg vil sponsorer jer på Hjemmesiden med en banner, og i sponsor sektsionen. Jeg vil sponsorer jer i vores IRC channel som bliver besøgt af mange dagligt. plus jeg vil give 200 point her i Exp
Avatar billede proware Nybegynder
14. december 2003 - 10:52 #3
hmmm du kan kontakt på mig på miv1@hotpop.com

så kan vi snakke mere om det
Avatar billede zuiq Nybegynder
14. december 2003 - 19:23 #4
zuiq@hotmail.com
Avatar billede bryrup Nybegynder
27. december 2003 - 11:56 #5
hader clan hjemmesider... sorry spam!!