Avatar billede larsemil Nybegynder
13. december 2003 - 22:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

logo til hjemmeside

Hejsa

Jeg er ved at lave min hjemmeside om, så derfor skal jeg bruge et logo/banner.
Min hjemmeside er "bare" en lille side om mig selv og de ting jeg nu syntes er spændende, så det er altså ikke nogen klan eller andet det drejer sig om.
På min tidligere hjemmeside havde jeg et logo der så således ud: http://www.larsemil.dk/temp/le.gif

Det nye behøver absolut ikke se sådan ud. Der må meget gerne være lidt flere ting på logoet. Hvis det er muligt vil det være fedt hvis nogle af følgende ting kan være på logoet:
En altsaxofon (jeg spiller saxofon en gang i mellem)
En tavle, noget kridt eller noget andet der minder om en skole (jeg er skolelærer!)
Ordene "James Bond" eller måske "007" (jeg er fan af ham!)
Andre fornuftige ting må også gerne være at finde!
Grundfarven i logoet skal være: #00466E som er den farve der også er der hvor linksne er på min hjemmeside.
der gives point til det logo jeg syntes bedst om, men jeg forbeholder mig naturligvis ret til måske på et senere tidspunkt at bruge nogle andre forslag end "vinderen"
God fornøjelse.
Avatar billede larsemil Nybegynder
13. december 2003 - 22:15 #1
hovsa. glemte lige at skrive størrelsen på logoet:

620 * 60
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
13. december 2003 - 22:15 #2
skal størrelsen være den samme ?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
13. december 2003 - 22:16 #3
tak :)
Avatar billede Kengun Praktikant
13. december 2003 - 23:19 #4
http://www.kengun.com/eksperten/439616.jpg - Mine klistermerker fjernes hvis du kan bruge banneret.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. december 2003 - 00:09 #5
Avatar billede larsemil Nybegynder
17. december 2003 - 15:26 #6
Kengun: Jeg vil meget gerne bruge dit banner. Så hvis du fjerner dine "klistermærker" får du point :-)
Også tak til rangerbs for dit banner, som også er rigtig flot :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
17. december 2003 - 15:50 #7
sådan (samme link, husk refresh)
Avatar billede larsemil Nybegynder
17. december 2003 - 16:09 #8
Takker
Avatar billede Kengun Praktikant
17. december 2003 - 16:22 #9
Selv tak :)
Avatar billede Kengun Praktikant
17. december 2003 - 16:24 #10
Det blev da riktig nice på din side ;) Held og lykke med din side!
Avatar billede larsemil Nybegynder
17. december 2003 - 16:28 #11
Jo tak.
Ja, jeg syntes faktisk også at siden bliver ganske god. Desværre tager det en masse tid at lave, men det er jo sjovt!
Banneret passer også fint på siden :-)