Avatar billede mizzk Nybegynder
13. december 2003 - 20:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sandberg Pilotset tilslutning

Jeg har lige købt et Sandberg PilotSet (høretelefon og microfon i et). I vejledningen til den står der at jeg skal tilslutte det "sorte stik" til højtaler udgangen, og der står at højtalerudgangen sikkert er grønt. Jeg har en grøn udgang men det er for lille til stikket. Så jeg ved ikke om jeg har købt et forkert højtalersæt eller om jeg bare ikke kan finde den rigtige højtalerudgang...
Avatar billede c-holst Novice
13. december 2003 - 23:10 #1
har du evt et link til denne ting du har købt. Det lyder lidt sjovt.
der sidder ikke en adapter til et anlæg på, som du evt kan pille af, altså bare for at være sikker på at det ikke er det
Avatar billede c-holst Novice
13. december 2003 - 23:14 #2
http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=125-32

er det sådan en der, så kunne det være det, den leveres netop med en adapter til jackstik
Avatar billede mizzk Nybegynder
14. december 2003 - 13:34 #3
du havde ret... på der sad en adapter som kunne pilles af :)