Avatar billede nae Nybegynder
13. december 2003 - 19:11 Der er 7 kommentarer

Everquest sp

Jeg har overvejet at købe everquest over nettet, har aldrig prøvet spillet før men har hørt at det skulle være godt. Det eneste problem er at der er så mange forskellige versioner/expansion packs at vælge imellem. Hvilket skal jeg købe hvis jeg vil starte med at spille spillet?
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
13. december 2003 - 19:23 #1
Kommer der ikke snart et Everquest 2? I så fald er det vel det du skal have :)
Avatar billede ronion Nybegynder
13. december 2003 - 20:01 #2
jo der kommer snart en 2-er så vend på den, her er et link hvor du kan læse lidt om den
http://everquest2.station.sony.com/
Avatar billede nae Nybegynder
13. december 2003 - 21:54 #3
Hvor langt tid skulle der ca. gå inden det kommer?
Avatar billede nae Nybegynder
13. december 2003 - 21:59 #4
Nu ved jeg heller ikke om jeg vil vente et halvt år på at det kommer... hvilke af de forskellige "everquest-versioner" skal jeg købe for at spille? Jeg kan ikke holde redde i hvad der er expansion packs og hvad der er spillet?
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
13. december 2003 - 23:25 #5
Det er jo ikke så fedt at have det gamle uden expansionpacks når 2'eren jo kommer i 2004, og efter hvad jeg har hørt, så er det værd at vente på. Du  kan købe de gamle herinde hvor der også står en masse om dem:
http://everquest.station.sony.com/about.jsp
Avatar billede nae Nybegynder
14. december 2003 - 12:51 #6
Hvornår i 2004 skulle det komme ud?
Avatar billede ronion Nybegynder
14. december 2003 - 13:47 #7
Demoen kommer til foråret 2004, så den kommer nok tidligst til sommer 2004
du kan jo et demo af en af de gamle everquest den kan hentes på dette link
http://downloads.ign.com/game/550295.html