Avatar billede 4u2x Nybegynder
13. december 2003 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slukker pludselig computer

Installerede fornyligt WinXP, da jeg har en www server kørende kræver det også at jeg kan uploade filer via en ftp server.

Min computer lukker pludselig af sig selv, hvorfor ved jeg ikke, men jeg har kigget inde i logbogen hvor der står følgende:

Tjenesten Event Log blev startet.  Hændelses-id: 6005

Microsoft (R) Windows (R) 5.01. 2600 Service Pack 1 Uniprocessor Free.  Hændelses-id: 6009

Tjenesten Event Log blev stoppet.  Hændelses-id: 6006

En der kan forklare dette / løse problemet?

Giver gerne flere point!!
Avatar billede ronion Nybegynder
13. december 2003 - 20:06 #1
det kan være en orm/virus, så har du ikke kørt en antivirus her på det sidste vil jeg nok prøve det først
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2003 - 21:58 #2
Avatar billede 4u2x Nybegynder
03. januar 2005 - 16:00 #3
lukker