Avatar billede arneolsen Nybegynder
13. december 2003 - 16:21 Der er 3 kommentarer

HP Deskjet 610c

Jeg har problemer med at få min printer til at virke
Når printeren tændes lyser Power on og gul lampe er slukket.(Det Er Jo OK)
Når jeg så Eks. udskriver en testside kører printhovedet til venstre og papiret føres frem.
I samme øjeblik som papiret er fremme ved printhovedet stopper printeren og den gule lampe blinker.Det Hjælper ikke at trykke opå den
Eks.2:
Printeren tændes og power on lyser den gule lampe er slukket.( Det er OK)
når jeg så åbner printer dækslet kører printhovedet frem til midten og den gule lampe blinker,og bliver ved med det selv om jeg lukker låget.Og det hjælper ikke at aktivere kontakten.Jeg Har installeret nye patroner og det virkede til ca. 30 farveudskrifter.Jeg har geninstalleret driver flere gange.1. gang jeg havde problemet virkede printeren pludselig igen efter at have stået slukket i 14 dg.
Men da jeg så havde patronerne ude til rensning og satte dem i igen var problemet der igen.Har forsøgt at montere og afmontere flere gange men stadig samme problem. håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. december 2003 - 16:35 #2
har du prøvet at rense de kontakter der sidder i "skuffen"?
der sidder mange gang skidt på dem (de metal kontakter).. brug en fugtig klud og tør dem af

det kunne også lyde som om de ruller der skal hente papiret op, ikke få ordenligt fat i papiret og du fåe en paper jam.. rens evt de ruller med en fugtig klud

ellers overvej køb af ny printer, da 610c er temmelig gammel.. og en ny kan erhverves for 500kr
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. december 2003 - 10:52 #3
Jeg vil blot nævne, at jeg er enig i rkhdk´s fejlsøgningsbeskrivelse.

Og hjælper det ikke, så kig dig om efter en ny.