Avatar billede fizher Nybegynder
13. december 2003 - 15:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flash update

hey.. nu har jeg prøvet i et lille stykke tid og finde en BOIS flash update'er men kan sq ikke rigtig finde noget..

bundkortet er et gammelt ASUS a7v, kan da godt ske jeg er blind men jeg kan ikk finde nogen BIOS Flash'er.

hjælp..
Avatar billede fromsej Praktikant
13. december 2003 - 15:56 #1
Har du et reelt behov for at opdatere din BIOS?
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. december 2003 - 15:57 #2
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. december 2003 - 16:00 #3
ja, det er ikke altid at en opdatering dækker et behov, mange gange er det måske for at rette en eller anden asiatisk biosfejl, det er set nogle gange.

Asus plejer at lave en lille beskrivelse af, hvilke ting der bliver rettet på, her kan man gå ind på deres ftp-sider og finde biosmodellen, som regel er der et lille stykke tekst med.
Avatar billede carstengp Nybegynder
13. december 2003 - 16:02 #4
Jeg tror jeg har en original bundkort-cd liggende til et ASUS A7V et eller andet sted...
Avatar billede snowball Novice
13. december 2003 - 16:03 #5
Tool til at opdatere din BIOS:

ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/flash/aflash221.zip

Nyeste BIOS:

ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/socka/kt133/a7v/a7v1011.zip

Men som sagt. Gør det kun hvis du har en grund til at gøre det.

Snowball
Avatar billede fizher Nybegynder
13. december 2003 - 16:11 #6
takker...
Avatar billede fizher Nybegynder
13. december 2003 - 16:12 #7
snowball, kom lige med en til tråd, så du kan få dine point...
Avatar billede snowball Novice
13. december 2003 - 16:12 #8
Svar.

Snowball