Avatar billede djaxup Nybegynder
16. januar 2001 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DropDown menu\'er...

Hey!

Denne dropdown menu sparker sq da røv... nogen som kender en effektiv metode til at bruge den i en html-site lavet i DreamWeaver 3.0???

De har beskrevet den på deres egen site, men den virker fanme som en satan at skulle knokle sig igennem for bare at fatte en ½ meter af det... :)
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
16. januar 2001 - 16:05 #1
Øøh jeg forstår ikke helt hvad du mener!
Men hvis jeg var dig ville jeg anskaffe mig FireWorks 3.0 eller 4.0 der er kannon til at lave menuer i!

Avatar billede chris Nybegynder
16. januar 2001 - 19:27 #2
[Denne dropdown menu sparker sq da røv... ]
Hvilken dropdown menu snakker du om ?

Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
17. januar 2001 - 14:04 #3
Hej
Jeg er sikker på den drop down er fed. og med hensyn til at indsætte den i html\'en er det ikke så svært! Uden at kende noget til den menu du omtaler, kunne jeg forestille mig, at det er tale om noget java-værk eller noget dhtml.

Typisk er det noget med at du skal indsætte en kodestump et sted imellem <head> og </head> tags\'ne og så den kodestump der indsætter selve menuen så den kan ses på siden, skal indsættes mellem <body> og </body> tags\'ne.

Så er er muligvis nogle variabler du kan ændre på, enten i en fil for sig, eller i det kode der er i <head></head>, det er den måde du ændre på hvordan menuen skal se ud.

er du i tvivl om hvordan man indsætter kode vha. Dreamweaver, så tjek http://195.184.98.141/spm/44027 .

Husk på at jeg ikke kender den pågældende menu, så mit svar er kun et skud i tågen...

/Kenneth
Avatar billede djaxup Nybegynder
17. januar 2001 - 14:18 #4
Ja, det er noget lort at jeg glemte at indsætte den forbandede adresse... kan sq ikke huske hvor jeg så den henne nu! DAMN!

Men har fundet ud af, at det er DHTML kode som er brugt til den... thanx!