Avatar billede apolsen Nybegynder
13. december 2003 - 01:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skift giver mail-problem

Jeg har fornylig skiftet webhotel og efter at alt er i orden med DK-hostmaster virker min mail stadig ikke.
Jeg har fået alt vedr. koder til hjemmeside og mail. Jeg kan godt sende mail men ikke modtage. Jeg får en meddelelse om at skrive adgangskoden til netværket d.v.s. Server, Brugernavn og Adgangskode. Jeg har også mulighed for at gemme adgangskoden på adgangskodelisten.
Ligemeget hvad jeg skriver for jeg denne meddelse frem og kan ikke komme videre.
Er det mig der gør noget galt eller...?
Der er desværre ikke mulighed for at ringe til webhotellet.
Avatar billede scr Nybegynder
13. december 2003 - 06:32 #1
Du kan prøve at kontrollere at din mail konto, i din mail klient, er sat op til den rigtige pop3 server.
Avatar billede tumben Novice
14. december 2003 - 02:21 #2
hviken udbyder har du til din FORBINDELSE...og hvad hedder firmaet der hoster din homepaage ?????
Avatar billede apolsen Nybegynder
14. december 2003 - 12:43 #3
Jeg har ADSL hos TDC og hjemmesiden er hostet hos B-0ne.
Fredag over middag skrev jeg til B-one (der lover svar inden 24 timer) og nu, søndag middag, har jeg endnu ikke hørt fra dem????????