Avatar billede kilesi Nybegynder
12. december 2003 - 23:19 Der er 10 kommentarer

'Tip en ven'-/anbefal-funktion til hjemmeside søges

Til rette vedkommende.

Venligst kom med en henvisning til et eller andet site hvor der findes en velfungerende og afprøvet 'Tip en ven'-funktion. Altså et eller andet script (ikke noget jeg selv skal rode med :-) jeg blot skal henvise til i min formularkode i stil med:

action="http://www.hostedscripts.dk/scripts/anbefal/recomend.php4"

NB!
Jeg har tidligere med stor succes brugt en sådan tjeneste fra www.hostedscripts.dk, men de har på det seneste været umulige at komme i kontakt med om hvorfor "skidtet" ikke virker længere :-/
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. december 2003 - 23:21 #1
hvis du har en formmail kan du bruge den, for det er jo ikke andet end at sende en mail fra en side
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. december 2003 - 23:22 #2
kan se at du har brugt en i php fra hostedscripts, hvis du har tilgang til php på dit webhotel, kan du kigge lidt på denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/439216
Avatar billede kilesi Nybegynder
12. december 2003 - 23:25 #3
>> ztyxx:
Jeg ved hvad du mener, og det gjorde jeg også engang, men det kan ikke længere lade sig gøre med Tiscalis nuværende formmail :-(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. december 2003 - 23:29 #4
hvorfor ikke det?
Avatar billede kilesi Nybegynder
12. december 2003 - 23:29 #5
>> ztyxx:
Jeg har desværre ikke tilgang til php på mit webhotel.
Avatar billede kilesi Nybegynder
12. december 2003 - 23:31 #6
Fordi der indgår et ikke-redigerbart modtager-felt - det skal være angivet i koden. Kan du følge mig?
Avatar billede kilesi Nybegynder
12. december 2003 - 23:35 #7
Jeg logger af for i aften, men jeg ser frem til at lukke op og finde en driftsikker løsning på mit problem :-)

På evt. genhør.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. december 2003 - 00:22 #8
er det et <input type="hidden"> der indgår, så kan du ændre det til <input type="text">
Avatar billede kilesi Nybegynder
13. december 2003 - 00:39 #9
Problemet fremgår når jeg paster følgende til dig:

<input type="hidden" name="rcpt_id" value="min unikke kode" />
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. december 2003 - 06:28 #10
ja, jeg kiggede på tiscalis support og så det