Avatar billede jisch Mester
12. december 2003 - 18:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

sim 64mb

Hej,
Telmore tilbyder deres SIM-kort med 64Mb. Jeg kan udskifte mine gamle (32 Mb) for 99 Kr. Jeg ved bare ikke om mine telefoner kan udnytte SIM-kortets større memory. Jeg har Nokia 6100 samt Sony Ericsson T610. Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. december 2003 - 18:35 #1
Bare så vi alle ved det, så er det 64 Kb, og  ikke Mb :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. december 2003 - 18:36 #2
..der står står ikke noget om krav til mobiltelefonen..
Avatar billede egede Nybegynder
12. december 2003 - 18:37 #3
Rettelse: Mb = Kb !
Jeg kender ikke lige pågældende Ericsson, men Nokia vil jeg da klart mene gør.
Avatar billede hub Nybegynder
12. december 2003 - 18:38 #4
Jeg har en halvgammel Alcatel mobil (en foræring) og oprettede en Telmore konto og fik automatisk tilsendt et af de 64-kort---det kører problemfrit, så det tror jeg godt du kan..
Avatar billede jisch Mester
13. december 2003 - 10:45 #5
Undskyld - vi er jo alle vant til at tænke i M og G.
>>hub: Det er ikke et spørgsmål om det kører problemfrit. Det gør det på alle telefoner. Det er et spørgsmål om telefonen kan UDNYTTE den større hukommelse. Der er jo ingen grund til at betale 99 kr. for en hukkommelse der ikke kan udnyttes.
Hverken Nokia eller Sony Ericsson kan besvare spørgsmålet. De er i det hele taget ikke gode til at besvare noget som helst.
Avatar billede egede Nybegynder
14. december 2003 - 12:07 #6
Jeg tror at den eneste udvej er at prøve.

Jeg kan dog fortælle at din 6100 kan bruge lagre 250 navne i telefonbogen, hvilket ser ud til at have været standard længe på Nokias telefoner, mht. beskeder vil de ikke oplyse særlig meget.
Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
08. januar 2004 - 21:11 #7
jeg skulle men at begge dine telefoner understøtter den større hukommelse!!
:-)
Avatar billede webasto Nybegynder
31. marts 2004 - 15:37 #8
Jeg har et Italiensk simkort fra I-Tim og det er et 64k kort.
Det virker fint i min T610.
Dog har den med det kort i en idé med at lagre sms'er på sim i stedet for tlf.
Avatar billede jisch Mester
13. april 2004 - 19:49 #9
Desværre har jeg ikke fået noget ud af svarene. Jeg trækker point tilbage.