Avatar billede agassi Nybegynder
12. december 2003 - 13:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan deaktiver jeg firewall

Jeg har en pc med XP home edition.

Jeg tror at min firwall blokere for signalet til mit tvkort. Hvordan finder jeg firwall og hvordan deaktiver jeg den, således at jeg senere igen kan aktiver den???
Avatar billede darkside Nybegynder
12. december 2003 - 13:03 #1
Din firewall har ikke noget med dit tvkort at gøre..
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. december 2003 - 13:04 #2
hvordan har du fået den ide, agassi? Uddyb så kan det være vi kan forklare...

/Christian
Avatar billede arlet Juniormester
12. december 2003 - 13:07 #3
start - kontrolpanel - netværksforbindelser - højreklik på forbindelsen - egenskaber - avanceret - der kan du deaktiver din firewall
Avatar billede agassi Nybegynder
12. december 2003 - 14:39 #4
Cristian.

det skyldes at det er en dvb-s kort og den går ind som netværkskort, når man installerer den. Den du peger musen på den så siger kommer beskeden inrternet via modem. Der er ikke noget i vejen for kortet, men der jeg kan ikke får den til at vise nogle kanaler overhoved og derfor blev det tænkt at det kan være at firwall blokere signalet, ligesom norton vil blokere for signalet
Avatar billede agassi Nybegynder
12. december 2003 - 14:58 #5
har været inde og se om den var aktiveret eller deaktiveret. Hvordan kan det være at den kun var aktiveret ved internet forbindelsen og deaktiveret ved netværksforbindelserne???
Er det ikke standard at firwall er aktiveret.
Avatar billede squashguy Nybegynder
12. december 2003 - 15:05 #6
Den er netop ikke aktiveret som standard. Derfor fik vi bla problemet med blaster :)

Dette tænker Microsoft dog at ændre, fra og med næste service pack..
Avatar billede agassi Nybegynder
12. december 2003 - 21:52 #7
Takker mange gange for hjælpen og interessen.