Avatar billede kjj Nybegynder
12. december 2003 - 11:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word over i Power point

Jeg har et Word dokument hvor der er sat billeder og tekst op på flere sider, så ville jeg flytte det over i Power Point for at kunne lave det som et dias show, men det går helt galt når jeg har klippet det fra Word og sætter det ind i Power Point så står det ikke pænt mere.

Kan man ikke tage en hel side og flytte over så det bliver til et dias?
Avatar billede foralias Praktikant
12. december 2003 - 12:02 #1
Hjælper det ikke hvis du i word trykker ctrl+a og så ctrl+insert
i powerpoint trykker du shift+insert.
ps. husk at powerpoint skal vises på en a4 side lige som word dokumentet.
Avatar billede kjj Nybegynder
12. december 2003 - 12:07 #2
Nej det hjælper ikke, jeg fandt så en funktion i word filer hvor jeg kunne sende til fax eller power point da jeg prøvede dette kom kun teksten over i power point.

Mærkeligt.
Avatar billede kjj Nybegynder
12. december 2003 - 12:23 #3
Så er det lykkedes det var noget med størelsen på power point diaset.

Tak for hjælpen
Avatar billede foralias Praktikant
12. december 2003 - 12:27 #4
Godt du fandt ud af det.
God weekend.
Husk at lukke.
Avatar billede kjj Nybegynder
12. december 2003 - 12:47 #5
Hvordan er det lige jeg lukker spørgsmålet?

God weekend til dig også.
Avatar billede foralias Praktikant
12. december 2003 - 13:03 #6
besvar og godkend sådan du.
Avatar billede kjj Nybegynder
12. december 2003 - 13:41 #7
nå mond det er sådan der er ikke de der accepter knapper som der plejer.