Avatar billede samson Nybegynder
16. september 1999 - 23:08 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Systemoplysninger virker ikke i win98

Hvis jeg aktiverer Systemoplysninger, så får jeg skiltet Programmet har udført en ulovlig handling og afsluttes.
Under detaljer siger den: MSINFO32 forårsager en ugyldig sidefejl i modul KERNEL32.DLL på adressen 015f:bff87eb5.
Indhold af registrene: osv.

Hvad er der galt, og hvad kan jeg gøre?
Drwatson er virkningsløs. Der sker intet.
Avatar billede one Nybegynder
16. september 1999 - 23:12 #1
jeg havde samme problem med kernel32.dll  og det virkede da jeg reinstallerede windowze
Avatar billede snowball Novice
16. september 1999 - 23:31 #2
Kernel32 fejl er ikke nemme at slippe uden om uden at ligge Windows ind igen. Det er i hvert fald min erfraring. Du kunne jo i første omgang prøve at ligge den ind oven i den gamle, og hvis det ikke hjælper så må du jo ligge det hele ind helt forfra.

Snowball
Avatar billede one Nybegynder
16. september 1999 - 23:39 #3
min kommentar skulle havde været et svar!!!

Andreas
Avatar billede samson Nybegynder
17. september 1999 - 11:38 #4
Det var jo reinstallation jeg gerne ville undgå, men OK. Jeg stoler på eksperterne - og fordeler point lidt. Jeg fik vist desværre fordelt dem omvendt. one skulle have haft de 40 - han kom jo først.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 1999 - 00:12 #5
Der findes kernel32 opdate til 95, findes der vel også til win98
Avatar billede samson Nybegynder
18. september 1999 - 01:17 #6
Hvor finder man en sådan kharder?
Jeg vil så gerne udgå at bøvle med ny windows. Alt fungerer tilsyneladende undtagen systemoplysninger. Dr. Watson finder da heller ikke fejl. Men nu har jeg jo foræret mine points væk!
Avatar billede Slettet bruger
18. september 1999 - 23:32 #7
Et sted under microsofts updateringer. Jeg prøver at finde adressen igen. Jeg fandt den sidste gang via Teleports hjemmeside.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 1999 - 00:31 #8
Hvad med at prøve en tur på windows update? Jeg har ikke kunnet finde en kernel32 update til win 98, kun til win 95. Den må ikke køres på win 98!
Avatar billede one Nybegynder
20. september 1999 - 22:43 #9
samson>>>

tak jeg overlever nok alligevel (-:

Andreas