Avatar billede anold Nybegynder
12. december 2003 - 06:49 Der er 4 kommentarer

smæld fra harddisk

Jeg har en Maxtor diamondmax +9 200GB
men når jeg bruger den så lyder der nogle høje smæld fra den og den virker utrolig langsom.
er der noget galt og er der en måde jeg kan teste den på
Avatar billede fromsej Praktikant
12. december 2003 - 07:14 #1
http://maxtor.com/en/support/downloads/powermax.htm
Prøv at tjekke den med Powermax.
Avatar billede mufoxe Nybegynder
12. december 2003 - 09:23 #2
Kør også nogle chkdsk på den.
Avatar billede bandit1 Nybegynder
12. december 2003 - 10:17 #3
Hvis dt var en quantum fireball, var den ved at stå, det var det man kunne høre fra sådanne en fætter, før den døde..

Hvis det var mig ville jeg sende den tilbage til hvor den er købt og forsøge at få den ombyttet.
Avatar billede clomsy Nybegynder
12. december 2003 - 18:02 #4
Jeg har prøvet dette op til flere gange med HDs - Tror helt bestemt, at klyngerne er ved at blive beskadigede - og det bliver hurtigt udviklet, og til sidst vil du slet ikke kunne åbne din software. Så tror du bliver nødt til at få den sendt ind til Maxtor og få en ny! :)