Avatar billede bandit1 Nybegynder
11. december 2003 - 23:43 Der er 8 kommentarer

D Link 604 og Firmware 1.81.b3 contra us verison 2.20

Hej med jer...

Har siddet og kigget på usa siten for d.link og sidder nu og lure på om man kan bruge us version 2.20, i den d link 604 jeg har.
Har leget med deres emulator med firmweare 2.20 og der har de har de også de forbindelser med som vi kender i danmark.
Det der trækker i us version 2.20 er at der er upnp og gaming...

Så ville høre om der er nogle der har prøvet, us versionen 2.20 på deres router...

Banditten
Avatar billede espersen Novice
11. december 2003 - 23:47 #1
men selve hardware i de routere er ret forskellige - så jeg ville bestemt holde mig fra det....

Og den som sælges i DK er en rev. D - den kan hentes her;
http://www.dlink.dk/support/supportdb.asp
Avatar billede bandit1 Nybegynder
11. december 2003 - 23:50 #2
Den jeg har er en rev.B så vidt jeg kan læse mig til...
Avatar billede bandit1 Nybegynder
11. december 2003 - 23:53 #3
Og den firmware, som d link danmark har på deres site, er gammel, hvis man går på den svenske side, finder man v 1.81.b3 og det er den jeg køre med nu... Så det er der for jeg lure på om det kan lade sig gøre at skifte til us version..
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. december 2003 - 23:59 #4
Det kan da godt väre at du kan men jeg vil på det krafigeste fraråde det da det, som espersen siger, er to vidt forskellige hardware.
Europa har samme hardware, derfor kan du bruge den svenske version.
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. december 2003 - 00:01 #5
Hvorfor vil du bytte firmware? Körer den ikke som den skal eller er der nogle funktioner du mangler?
Fungerer den så rör den ikke, bare et råd.
Avatar billede bandit1 Nybegynder
12. december 2003 - 10:12 #6
Hej Michae.
Det er fordi at blandt andet upnp, kan vælges i us versionen, så det er der for det trækker at prøve us versionen..
Avatar billede bokke1 Nybegynder
18. december 2003 - 10:32 #7
ftp.dlink.co.uk der er alle up 2 date held og lykke !! husk at hvis du lægger US firm-i så ryger dine (brokkemuligheder) og rep bliver for egen regning **s**

håber du/i jkan finde hvad i skal bruge
Avatar billede espersen Novice
02. januar 2004 - 15:30 #8
lukketid ??