Avatar billede jarret Nybegynder
11. december 2003 - 20:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg ikke klippe frames ud af importeret video?

Jeg importerer video sekvenser i flash, og skal have dem til at passe til et "lag" med lyd.

Når jeg converter til grafik kan jeg sætte keyframes ind kan jeg klippe de overflødige del af videosekvenserne, så det ser rigtigt ud scenen. Men det passer ikke når jeg publicere, så spiller den, den oprindelige video????
Øv Øv Øv.
Er der nogen der har et bud på en løsning
Avatar billede xesz Nybegynder
11. december 2003 - 21:52 #1
Kan du sende en .fla -fil?
kevinandersen@c.dk
Avatar billede jarret Nybegynder
11. december 2003 - 22:40 #2
de er ret store
Avatar billede jarret Nybegynder
11. december 2003 - 22:40 #3
ved du om det er muligt at klippe i importeret video, (klippe frames fra)
Avatar billede _k Nybegynder
12. december 2003 - 10:53 #4
Uden at være 100% sikker, mener jeg ikke det er muligt at ændre i importeret video (hvis det vel at mærke ER importeret som video - du kan jo også importere stills, og dem kan du naturligvis godt redigere i)

En anden sag er, at Flash jo ikke er noget videoredigeringsværktøj, hvorfor du altid bør klippe dine film til i et andet program (Premiere?) før du importere dem. På den måde får du også meget mere kontrol over filmsekvensens størrelse, dens kvalitet og ikke mindst hvilken algoritme der er brugt til at komprimere den!
Avatar billede _k Nybegynder
12. december 2003 - 15:01 #5
Det er meget muligt, at jeg kommer med et svar du ikke kan li'/vil høre, men kan du så ikke også lige begrunde hvorfor du har afvist det? Og spørge videre, hvis du har yderligere (Flash-relaterede) problemer.....
Avatar billede jarret Nybegynder
14. december 2003 - 02:01 #6
_