Avatar billede renerr Nybegynder
11. december 2003 - 16:24 Der er 7 kommentarer

PHP script viser blank side

Her på det sidste har jeg været meget ude for at mine PHP scripts bare viser blanke sider og jeg ved ikke helt hvad jeg gør galt!

Jeg har sågar prøvet at lave et script som virkede også hvis jeg kopierede koden over i en anden fil så virkede den ikke!

Nogen derude som har et godt svar?
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2003 - 16:34 #1
Ikke uden at se koden
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2003 - 16:36 #2
Men du kan prøve at slå fejlrapportering til.

error_reporting (E_ALL);
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. december 2003 - 16:58 #3
Har du skiftet til en anden host?

når der kommer sådan en blank side så sig "vis kilde" i browseren så di ved hvad der egentlig bliver sendt fra serveren.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2003 - 16:58 #4
Prøv altid at echo'e dine variabler som tests, og det er altid godt at tjekke sourcen af php siden.
Avatar billede xyborx Nybegynder
12. december 2003 - 23:06 #5
En blank side kan somme tider opstå ved at der sker en eller anden fatal fejl og udskrivning af fejl er slået fra. Prøv følgende som de første linier i scriptet:
error_reporting(E_ALL); // Som sandbox også sagde ;)
ini_set('display_errors','1'); // Enkelte webhoteller fjerner fejlvisning pga sikkerhed
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2003 - 06:01 #6
Hallo?
Avatar billede arved Nybegynder
01. marts 2004 - 10:26 #7
jeg har samme problem, men xyborx's metode virker ikke.
Stadig bare en blank side.
Nogen idéer?