Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
11. december 2003 - 15:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Counter-strike cz

Jeg er ved at game cs cz.. men jeg  kan ikke komme igennem moter cade. det er den  hvor man skal  skyde  en  bag en  glas rude... men Ved ikke hvordan man  gør..
Avatar billede riddler_dk Nybegynder
12. december 2003 - 10:20 #1
Hvis du gamer CS: CZ nu, så har du ihvertfald ikke skaffet det på lovlig vis. På Amazon.com skriver de, at de først har det fra den 30. december, og det er ihvertfald ikke udkommet herhjemme i Danmark.

Så nej, jeg tror ikke, folk kan eller vil hjælpe dig...
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
24. december 2003 - 19:59 #2
Det er fra  USA..  jeg har  fået det af min  onkel.. saa det er lovligt... saa det