Avatar billede steelman Novice
11. december 2003 - 15:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Starte og stoppe lyd fra video

Hej,

Jeg har en video film, som jeg skal lægge ind i flash. Men jeg skal så stoppe og starte lyden på filmen, mens at filmen fortsætter uhindret. Kan det lade sig gøre?

Jeg kan sagtens stoppe lyden med "stopAllSounds();", men hvordan starter jeg den igen?

/Steelman
Avatar billede docks Nybegynder
11. december 2003 - 15:58 #1
Hmmmm stødte jeg ikke på dette spm. på flashfaq.dk for kort tid siden??
Avatar billede xesz Nybegynder
11. december 2003 - 21:55 #2
du kunne have en button som sagde noget i retning med

knap1:

on(release) {
  navn.setVolume(0);
}

knap2:

on(release) {
navn.setVolume(100);
}
Avatar billede steelman Novice
13. december 2003 - 09:11 #3
Ja det ved jeg. Men jeg kan ikke rigtig få det til at virke, da jeg har en slider hvor man kan skrue op og ned for lyden. Når værdien så bliver sat til 0 bliver den med det samme sat til sliderens værdi.... :-(
Avatar billede xesz Nybegynder
13. december 2003 - 11:12 #4
Jeg har lidt svært at forstå hvad du mener! Kan du ikke enten uddybe dit spørgsmål eller sende mig en .fla-fil på kevinandersen@c.dk
Avatar billede xesz Nybegynder
13. december 2003 - 21:18 #5
Ja, bare det endegyldige svar har du fået på e-mail!
Avatar billede steelman Novice
13. december 2003 - 21:18 #6
Det lykkedes xesz at løse problemet for mig, ved at jeg mailede fla-filen til ham.
Tak for hjælpen!
Avatar billede xesz Nybegynder
13. december 2003 - 21:22 #7
selvtak :)