Avatar billede ghandi1346 Nybegynder
11. december 2003 - 15:09 Der er 3 kommentarer

Oracle Report Builder 6 output format DELIMITED (.TXT)

Problemet: Jeg har 1800 sider data, som jeg gerne vil have udskrevet til en txt-fil (DELIMITED). felterne er adskilt vha. tab.

Nb. det samme opgave køres problemfrit når det drejer sig om en .PDF .RTF eller skærm.

Har nogen en løsning til problemet, så bliver jeg rigtig glad.
Avatar billede macl.dk Nybegynder
25. marts 2004 - 23:00 #1
Kender du ikke syntaxen eller kan du bare ikke få det til at funke?

mvh

macl
Avatar billede bpuschl Nybegynder
10. maj 2004 - 10:58 #2
Jeg sætter følgende parametre i reports

DESFORMAT=DELIMITED
DELIMITER=;
DESTYPE=FILE
DESNAME=filnavn.csv
Avatar billede ghandi1346 Nybegynder
10. maj 2004 - 17:40 #3
tak for svaret men jeg sætter også DESFORMAT = delimited. Og jeg får stædigt fejl. Jeg har dog fundet løsningen i metalink. Dette er en velkendte problem hos oracle og opstår når det drejer sig om udskrivning af mere end 22000 records. man skal i stedet bruge DELEMITEDDATA. jeg lukker tråden:-)