Avatar billede morten_2000 Nybegynder
11. december 2003 - 13:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

4 bit skærmopløsning

Hej
Når jeg tænder min computer og kommer ind i windows går der lige et par sekunder og der kommer en blå skærm frem, hvor der står en masse og så genstarter den... Hvis jeg så sætter den til at starte i sidste kendte funktion så starter den kun i 4bit farver... Jeg har prøvet at opdatere driverne til grafik kortet (Geforce DDR et eller andet). Men det bliver ikke.. Er der nogen der har et bud på hvordan problemet kan løses??
Avatar billede kenp Novice
11. december 2003 - 13:15 #1
prøv at fjerne alle driverne også lade xp finde nogen inden du selv prøver at indstallere nogle!
Avatar billede resten Nybegynder
11. december 2003 - 13:15 #2
Kommer der ingen fejl på den blå skærm ?
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
11. december 2003 - 13:21 #3
Ikke andre fejl end den blå skærm hvor der står en masse koder....
Avatar billede kenp Novice
11. december 2003 - 13:22 #4
og det er de koder resten spøger efter ;)
Avatar billede kop Nybegynder
11. december 2003 - 13:26 #5
det kan være du skal ændre dine skæmegenskaber. gforce et og andet det skal være den eksakte drive du installere.jeg mener den hedder 56,12 fra nividia når alt andet er væk (som kenp siger ) så eksekvere du ovenstående driver .
Avatar billede cp1 Nybegynder
11. december 2003 - 14:06 #6
hej ;) et link til sidste nye whql certificerede driver hos nvidia
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_53.03
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
22. august 2005 - 21:30 #7
lukker