Avatar billede hondo Nybegynder
11. december 2003 - 09:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kontaktpersoner virker ikke

Hey..

Når jeg vil lave en ny mail og finde en kontaktperson at sende den til, siger den at adresselisten ikke kunne vises. Hvorfor gør den det? - jeg har alle mine kontaktpersoner liggende fint nede under kontaktpersoner fanen. Det er som om den kigger efter den forkerte??

Anyone please?
Avatar billede petermnielsen Nybegynder
11. december 2003 - 09:54 #1
Gå ned og højreklik på dit addressekartotek - vlæg fanen Outlook-addressekartotek og klik i vis denne mappe sonm  adressekartotek til e-mail.
Avatar billede hondo Nybegynder
12. december 2003 - 10:46 #2
Det er gjort...men den kommer ikke frem som default....jeg skal vælge den efter at have set det grimme skilt med manglende rettigheder og bla. bla......så outlook har åbenbart stadig en anden kontaktbog den hellere vil læse ind først.....den skal erstattes af min nye som hedder kgt-kontaktpersoner.
Avatar billede petermnielsen Nybegynder
12. december 2003 - 10:55 #3
Jeg sidder i et Exchange-miljø i øjeblikket. Når jeg højreklikker på kontaktperson-folderen og klikker egenskaber og vælger fanebladet Outlook-adressekartotek og sætter hak i fanebladet vis denne mappe som adressekartotek til e-mail, skriver et passende navn, har jeg den som en af de adressekartoteker man kan vælge når man laver en ny mail.
Avatar billede mile Juniormester
12. december 2003 - 14:27 #4
Funktioner - adressekartotek - Indstillinger - Vis denne adresseliste først - Angiv dén du ønsker....
Avatar billede hondo Nybegynder
03. marts 2004 - 13:29 #5
takker jer alle sammen........det virker adælme.