Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 08:55 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Projektopgave - Spørgeskema! (HASTER!!!)

Hej Eksperter!

Jeg er i gang med en projektopgave, og mit emne skal have noget med min fremtidige uddannelse at gøre! Jeg vil gerne være datamekaniker, så jeg har så mere eller mindre \"gode\" spørgsmål, som jeg håber på at nogen vil være så behjælpelig at svare på! På forhånd TAK!!! :)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. januar 2001 - 08:58 #1
Hvad f* er det så vi skal svare på?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. januar 2001 - 08:59 #2
Tja, bare svar på noget, måske det er som jepoardy!
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:00 #3
Sorry! De kommer nok lidt løbene... :)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
16. januar 2001 - 09:00 #4
lol
Avatar billede milo Nybegynder
16. januar 2001 - 09:01 #5
*ggggg*
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:07 #6
Er/bliver der brug for datamekanikere???
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. januar 2001 - 09:07 #7
Jeg håber jeg får pointsne, hehe

-Måske vil han lave et spørgeskema og have og til at komme med spørgsmål til det, ´lål
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:08 #8
Hvad kan man bruge uddannelsen til???
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:10 #9
Hvad er kravene til uddannelsen???
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:14 #10
Hvad laver en datamekaniker???
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:15 #11
Hvad er en datamekaniker???
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:16 #12
Okay! Jeg ved godt, at nogle af ? lyder meget latterlige... Men de er seriøse...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. januar 2001 - 09:18 #13
Data mekaniker er som en automekaniker, bare kun med I og O.

10. Klasse, tror jeg.

Noget med I og O. eller også rep\'er de på print, men dat kan ikke betale sig i denne moderne verden, smid væk kulturen er stærk.

En fyr der ligner en mekaniker, men som er meget mindre beskidt.

Desuden så er det vist noget med at man skal finde en læreplads!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. januar 2001 - 09:20 #14
http://www.datamekaniker.dk/page2.html

af en eller anden grund virker www.datamekaniker.dk ikke lige nu.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. januar 2001 - 09:21 #15
Der er ansat datamekanikere i mange forskelling stillingere, blandt andet som:

System administrator, Programmør, Systemkonsulent, Edb konsulent, Servicetekniker, Edb assistent, Datamekaniker og endelig er nogle selvstændige erhvervsdrivende.
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:22 #16
Hmm... Jeg er da glad for, at du har svaret >>> james_t_dk... Men jeg kan desværre ikke rigtig bruge din kommentar/svar til noget... (no offense...) Thankz anyway! :)
Avatar billede jedi Nybegynder
16. januar 2001 - 09:25 #17
Ups!!! Sorry!!! (james_t_dk) Jeg fik vist ikke opdateret inden jeg svarede... ;)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. januar 2001 - 09:26 #18