Avatar billede jnrmgs Juniormester
10. december 2003 - 20:16 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Program til TV-kort

Hej!

Jeg har købt et Terretec Cinergy 400 TV-kort.

Jeg søger et godt program, der kan optage billedet, og lagre det som AVI-fil i en ordentlig kvalitet. De programmer, der følger med kortet synes jeg ikke er særligt gode.
Avatar billede kapt Nybegynder
10. december 2003 - 21:11 #1
Prøv med Dscale, det er et rigtig gode program.
Avatar billede jnrmgs Juniormester
10. december 2003 - 21:24 #2
Jeg kan hverken finde hoved eller hale i DScaler!

Den viser jo kun et logo i vinduet. Hvordan får jeg den til at vise TV-signal?
Avatar billede kapt Nybegynder
10. december 2003 - 21:52 #3
der er meget hjælp at hente på denne side : www.dscaler.org
Avatar billede kapt Nybegynder
10. december 2003 - 22:00 #4
du skal først have lavet et setup, og der er en meget udførlig
genemengang af det under punktet: SETUP
Avatar billede jnrmgs Juniormester
10. december 2003 - 22:01 #5
Ja, så er det jo knap så godt at programmet IKKE understøtter Terratec Cinergy 400, jf. http://www.dscaler.org/card-support/index.htm

Har nogen nogle links til flere programmer man kan optage med?
Avatar billede kapt Nybegynder
10. december 2003 - 22:07 #6
UPS, jeg kommer lige til at se at der ikke er support for dit kort endnu, men det kommer i en ny vers. undskyld jeg havde ikke set det ,jeg har selv TValue og der køre det perfekt
så jeg syntes at du skal vende tilbage til dscale, når der er suppport for det er et kanon program
Avatar billede kapt Nybegynder
10. december 2003 - 22:09 #7
der var jeg lige langsom nok, beklager men jeg er på arbejde.
så jeg kan kun maile når der ikke er nogen der kikker.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2003 - 09:18 #8
Avatar billede jnrmgs Juniormester
11. december 2003 - 16:15 #9
Jeg kan ikke få lyden frem i VirtualDub. Jeg har prøvet alt!

Jeg kan godt få det medfølgende Intervideo WinDVR til virke, men her man man kun gemme i MPEG. Jeg vil gerne kunne gemme i AVI.

Hvis nogen kender et godt program der virker på samme måde. Det må gerne være et program der koster penge.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2003 - 16:24 #10
har du checket dette:
<klip>
Hvis ikke du får noget udslag, så tryk "Audio -> Windows Mixer", og check at der er hakket af i "Line in".

</klip>
Avatar billede jnrmgs Juniormester
25. december 2003 - 22:37 #11
Hej!

Jeg har fået det til at virke nogenlunde. Tak for hjælpen. I må deles om pointene!

JN
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2003 - 08:40 #12
any time... :o)