Avatar billede venturis Nybegynder
10. december 2003 - 19:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min mus dur ikke

Hej..

Fra min gamle computer har jeg en Logitech Mouseman Wheel. Har fået ny computer for noget tid siden, men opdager idag at dobbeltklik knappen ikke dur og vil derfor installere softwaren fra min mus. Dette er ikek gjort før, da alt andet fungerede bare ved at sætte den i, som det jo også burde.

Men efter at have installeret softwaren sker der faktisk bare det, at musehjulet heller ikke dur, pisseirriterende.

Når jeg åbner egneskaber for min mus, får jeg hele tiden stadig den menu fra standard musen fra windows, og ikke den udvidede som jeg kender fra min gamle computer, hvor man kan sige hvad alle de forskellige knapper skal gøre..

Hvad sker der? Hvad gør jeg?

Vil gerne bare i det mindste have hjulet til at virke igen.

Jan
Avatar billede kop Nybegynder
10. december 2003 - 19:47 #1
er det en usb mus. hvis ja, så hiver du bare musestikket ud og og i med det igen så skulle det gerne virke. hvis ikke må du opdatere din muse driver gennem kontrolpanel/system /enhedsoríntering pegeredskaber. opdater driver.selfølgelig med muse driveren i cd rom drevet .
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 19:48 #2
Du skal ikke bruge de drivers fra Logitech. Lad selv XP finde den driver det skal bruge
Avatar billede venturis Nybegynder
10. december 2003 - 19:51 #3
Det er ikek en USB, og den finder selv sin driver, og musehjulet dur ikke!!!

Duede meget fint inden jeg installerede softwaren fra Logitech!!
Avatar billede venturis Nybegynder
10. december 2003 - 20:12 #4
er i orden nu.... skulle abre have en anden mus i og genstarte, og så den anden igen,,, smart!!!!not
Avatar billede kop Nybegynder
10. december 2003 - 20:13 #5
ud med logitech softwaren & ud med musen sluk for computeren start og sluk den monte musen så finder windows din mus og den rigtige driver.