Avatar billede kpunited Nybegynder
10. december 2003 - 18:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vurdering af min hjemmeside

vurdering af min nye hjemmeside
www.kpunited.dk
den er ikke helt færdig men hvordan synes du den fungere ???
Avatar billede maxsover Nybegynder
10. december 2003 - 18:53 #1
Jeg synes at den er ret dejlig at se på. Den er meget overskuelig, så man kan læt finde rundt. Men jeg synes ikke at du skal lade gæstebogen være der alene, måske kan du putte den i en frame. men ellers en ret god side :)
Avatar billede maxsover Nybegynder
10. december 2003 - 18:53 #2
men jeg synes ikke at billedet man ser i starten passer ind til siden...
Avatar billede hono Nybegynder
10. december 2003 - 20:33 #3
Du mangler det her link: www.chelseafc.co.uk/index.asp ;P

Hono
Avatar billede zipper20 Nybegynder
11. december 2003 - 09:40 #4
Email-linket forneden skal være en anden farve... skriger...

Ellers... fed side.
Avatar billede brianandersen Nybegynder
12. december 2003 - 22:20 #5
Okay, first of all: Scanlines, slap liiiiiige af der er mange af dem.

De forstyrre altså øjet en helt del - scanlines skal gøres med stil, og skal fandme være meget mere fadede end det her. Evt. se apple.com, eller hvis du har mulighed, Mac OS X styresystemet.

Dine tabs er faktisk meget lækre, tror du skal fokusere på netop den stil du har kørende der, og føre den videre til andre dele af siden, den virker meget malplaceret i dit scanlines hav.

For lige at opsummere, mener jeg du kan gøre den meget pænere, farvevalg osv. Der er stadig meget arbejde tilbage :)
Avatar billede superzapper Nybegynder
14. december 2003 - 01:03 #6
Meget stille og rolig men drop de der lamme gif-animationer. Find noget relevant grafik istedet som passer ind og ikke bare er der for at distrahere
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. december 2003 - 22:03 #7
Nej, og jeg har ikke tænkt mig at ringe igen. :) Men altså, tjek det selv...