Avatar billede martinfn Nybegynder
10. december 2003 - 15:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike LOGO

Hejza....
jeg giver 100 point til den der kan komme med det bedste CS logo til mig.... ved ikke rigtig hvor stort det skal være.... men mit nickname skal være på og det må gerne være noget i nærheden af mit nick.....
nickname er: Bloody*Fish

Mvh.
MartinFN
Avatar billede psychoras Novice
10. december 2003 - 15:58 #1
Ser lige om jeg kan fikse et sammen..
Avatar billede psychoras Novice
10. december 2003 - 15:59 #2
Hvis du har et billede af en fisk uden copyright på kan jeg måske lave et til dig..
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. december 2003 - 16:03 #3
hvad betyder copyright?
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. december 2003 - 16:04 #4
det bøhøver heller ikke at være moget med mit nick at gøre.... bare at det se godt ud og er fedt ;)
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. december 2003 - 18:51 #5
Nogen bestemt størrelse?
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. december 2003 - 19:07 #6
ja det som et normalt cs logo er... men jeg ved ikke lige hvad sådan et er.... :D
som sagt længere oppe behøver det ikke at have neget med mit nick at gøre.... bare det ser godt ud er er fedt ;)
Avatar billede webexp Nybegynder
14. december 2003 - 20:31 #7
ja for 200 point og jeg skal have dem alle fordi jeg har set dine spm i gennem og du har hermed fået et ry for at tage nogle af pointene selv det er simpelthen for ringe og det sidste cs logo du fik lavet vil jeg sige at det var ihvertfald mindst 200 point hver og så kan du ikke engang give di 100 point du havde udlovet men tog selv 25 KLAPHAT jeg hjælper dig aldrig med noget grafik det er min tid for dyr til "GOD JUL"
Avatar billede martinfn Nybegynder
11. januar 2004 - 20:05 #8
jeg ved ikke hvordan man kan give flere point når jeg har sat den til 100
Avatar billede martinfn Nybegynder
11. januar 2004 - 20:06 #9
nu har du fået dine 200 point....
Avatar billede webexp Nybegynder
11. januar 2004 - 20:18 #10
jeg skal ikke have dine point jeg har jo ikke lavet noget hvorfor giver du mig point
Avatar billede webexp Nybegynder
11. januar 2004 - 20:19 #11
????????????
Avatar billede martinfn Nybegynder
11. januar 2004 - 20:38 #12
du sagde at du ville lave et hvis du fik 200 point eller har jeg mistforstået det????
Avatar billede webexp Nybegynder
12. januar 2004 - 16:56 #13
hvis du også læser det sidste jeg skrev i det indlæg så skrev jeg at jeg ikke ville hjælpe dig aldrig så jeg opretter et spm med dine point i så får du dem igen lige så snart eksperten er oppe igen med pointene også
Avatar billede webexp Nybegynder
01. februar 2004 - 23:38 #14
http://www.eksperten.dk/spm/459878 hent dine point der martinfn du skal bare ligge et svar
Avatar billede webexp Nybegynder
17. februar 2004 - 18:44 #15
martinfn vil du ikke nok værer flink og ligge et svar i ovenstående spm så du kan få dine point igen du har en ca uge ellers får pointspiseren dem