Avatar billede tmontana Nybegynder
10. december 2003 - 14:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

print af html

Hej,

Jeg er ved at printe en hjemmeside. Det går en smule galt idet teksten bliver skåret af ude i hæjre side af papiret. Er der nogen der ved hvbordan man ordner det?

Mvh JK
Avatar billede gil-galad Nybegynder
10. december 2003 - 14:40 #1
kopirer det ind i word
Avatar billede tmontana Nybegynder
10. december 2003 - 14:44 #2
Har jeg prøvet. Det virker ikke. Billederne bliver kylet rundt. Den aktuelle sider er i øvrigt: http://vonkarman.stanford.edu/tsd/pbstuff/tunnel/index.html
Avatar billede gil-galad Nybegynder
10. december 2003 - 14:48 #3
hvad med at at ligge papiret ned?
filer>vis udskrift>sideopsætning>papirretning==liggende
Avatar billede gil-galad Nybegynder
10. december 2003 - 14:49 #4
så er der i hvertfald plads nok på papire...
Avatar billede tmontana Nybegynder
10. december 2003 - 14:57 #5
Ja der er rigtigt og jeg har også pr'vet det. Problemet bliver bare flyttet il bunden af papiret hvor linierne bliver skåret over midt gennem bogstaverne.
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. december 2003 - 15:55 #6
Prøv om det her hjælper: Printing Detailed Documents

If you want to print detailed documents, such as a map off of the Web, then the default Windows settings for your printer are probably insufficient. The easiest way to change the printer is within the application from which you wish to print. Click the Print or Print setup button to load the Print Screen. On this screen you should see a Properties or Settings button. Click this button.

Another way to get to this location is to open the Control Panel, click the Printer icon, right-click the printer you want to use, and select Properties. Click the graphics tab and click the arrow in the drop-down box labeled 'Resolution.' Increasing this number increases the number of dots printed per inch. This will increase the printer's graphics resolution. However, this will also cause your printer to take more time while printing pages.
Avatar billede tmontana Nybegynder
10. december 2003 - 16:28 #7
Det hjælper desværre heller ikke på problemet. Der må da findes et eller andet program der kan bruges?????
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 16:34 #8
http://www.eksperten.dk/spm/438239 opretter ta nu og luk dette spørgsmål og tænk dig lidt pm!!
Avatar billede tmontana Nybegynder
10. december 2003 - 16:53 #9
Hvordan gør man det?
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 18:37 #10
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Læser du heller ikke en manual når du har købt en video eller andet??

Altis godt at sætte sig ind i tingene inden man bruger noget!

Dette gælder også dette forum :)

Det bør behandles med respekt
Avatar billede tmontana Nybegynder
11. december 2003 - 09:25 #11
Tak for hjælpen så skulle de være aflsuttet. Men ird du virker som en belært person:) har du ikke et forslag til en løsning af mit spørgsmål?
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. december 2003 - 10:06 #12
Det er opsætningen i din printer du skal indstille, og tjek lige i internetindstillinger-avanceret om der er flueben i-udskriv baggrundsfarver osv. hvis ja, så fjern det
Avatar billede tmontana Nybegynder
11. december 2003 - 12:02 #13
Min printer er en HP LaserJet 2200 Series PCL 6. Jeg har prøvet at indstille printeren til "scale to fit" og også brugt en zoom funktion. Ingen af de 2 metoder virker. Når jeg bruger zoom funktionen bliver udskriften mindre men teksten i højre side mangler stadig
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. december 2003 - 12:21 #14
Et langskud- tryk på ctrl og scroll (med musen) samtidig til du rammer den mindste tekst
Avatar billede tmontana Nybegynder
11. december 2003 - 12:38 #15
Desværre..har jeg prøvet..det virker heller ikke