Avatar billede pernille_bergman Nybegynder
10. december 2003 - 11:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Automatisk oprettelse af Makro knap ved deployment

Jeg har en outlook makro som jeg skal have Deployet til en masse andre maskiner.
Jeg ved at jeg skal have fat i filen VbaProject.OTM, og lægge den på den rigtige placering på deres computer, og det går også fint. Jeg kan sagtens får makro en frem hos dem, men kan man gøre sådan at de automatisk får den lille makroknap frem i deres outlook, med titel, istedet for de manuelt skal gøre det selv?

På forhånd tak :o)

Pernille
Avatar billede kedde65 Praktikant
10. december 2003 - 11:50 #1
Jeg vil anbefale dig at skrive en makro der tilpasser menu linien ved alle dine brugere automatisk. Jeg skal komme med et eksempel senere, hvis det har interesse.

VH CK
Avatar billede pernille_bergman Nybegynder
10. december 2003 - 12:20 #2
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med tilpasser menulinien automatisk? Betyder det at jeg kan sætte en knap til den makro ind?
Avatar billede kedde65 Praktikant
10. december 2003 - 12:27 #3
Det jeg kunne forestille mig, var at du via. en makro(der kører automatisk når Outlook starter) får opbygget en menu linie, hvor der kommer forskellige knapper på, der hver i sær kalder de respektive makroer.

VH CK
Avatar billede pernille_bergman Nybegynder
10. december 2003 - 12:28 #4
Ah.. på den måde. Det vil jeg meget gerne
Avatar billede kedde65 Praktikant
10. december 2003 - 12:31 #5
OK - hvis ikke det er hemmeligt det kode du har lavet, gider du så ikke sende mig vba filen på ck@targetgruppen.dk så brygger jeg blot videre på den.

VH CK
Avatar billede pernille_bergman Nybegynder
10. december 2003 - 13:14 #6
Det er det skam ikke, jeg sender den lige