Avatar billede equip.dk Nybegynder
09. december 2003 - 23:56 Der er 8 kommentarer

forslag til en go' php editor - free?

har i forslag til en go' php editor der er gratis?
Har forsøgt at åbne scripts i notesblok...men det er hvis ikke godt?
Avatar billede fcs Novice
10. december 2003 - 00:04 #1
Jeg har hørt mange tale pænt om www.tsw.dk, men har ikke selv prøvet den
Avatar billede exp Juniormester
10. december 2003 - 00:10 #2
Jeg er en MEGET glad bruger af TSW WebCoder (www.tsw.dk)

Derudover kan jeg anbefale HTML-Kit (www.chami.com/html-kit/)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. december 2003 - 00:10 #3
Jeg bruger, med stor fornøjelse, www.editplus.com
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
10. december 2003 - 03:44 #4
jeg bruger ligeledes Editplus... det er ren tekstbaseret, og der kommer forskellige farver på alt efter hvilket sprog du arbejder i...
Avatar billede 7th Praktikant
10. december 2003 - 04:51 #5
Jeg kan også varmt anbefale TSW WebCoder. Den har lidt problemer med "ordentligt" PHP syntax highlight, men til gengæld er det ret enkelt selv at ændre syntaxen til ens ønskede farver. Derudover har den en yderst flot og brugervenlig flade. Der er en stenalder til forskel hvis man sammenligner dens interface med for eksempel som nævnt HTML-Kit.
Avatar billede fangel Nybegynder
10. december 2003 - 14:37 #6
og hvis du skulle få lysten til at bruge Linux - så er KDE's Kate rigtig lækker (http://kate.kde.org)

Morten
Avatar billede xyborx Nybegynder
11. december 2003 - 11:53 #7
Personligt foretrækker jeg vim: www.vim.org
Men den er måske lige nørdet nok? :)
Avatar billede xyborx Nybegynder
11. december 2003 - 11:54 #8
www.crimsoneditor.com brugte jeg meget dengang jeg havde windows.. Den kan jeg også anbefale.