Avatar billede gobie Nybegynder
09. december 2003 - 18:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fremkalder jeg videoen?

Jeg har et digital kamera, Kodak Easyshare CX6200, som kan tage både billeder og video. Jeg har ingen problemer med at fremkalde mine billeder, hvor der popper en popup med programmuligheder op, når jeg sætter den i stikket, men dette program kan jeg ikke uploade video i (det er det der easyshare program, der følger med kameraet).

Hvordan fremkalder jeg så videoen? Jeg kan ikke finde manualen, men mener heller ikke jeg kunne finde noget om det der.
Avatar billede cm-spiller Nybegynder
09. december 2003 - 18:54 #1
Jeg har også et sådant kamera. Jeg har ikke problemer, men jeg ved ikke helt hvad du mener med "uploade"? Hvis det er at voerføre det til pc'en, og du har Win XP, kan du gå ind i "Denne Komputer" hvor du kan finde kameraet. Her kan du se hvad der er derpå, og klippe hvad du vil have hvortil du vil have det.
Avatar billede gobie Nybegynder
09. december 2003 - 18:57 #2
Der kommer ikke noget frem ved mig, når jeg går ind i denne computer?

Og ja, jeg mente selvfølgelig overføre til computeren... Jeg har ligget og sovet hele dagen, så jeg er vist ikke vågnet helt op endnu.
Avatar billede cm-spiller Nybegynder
09. december 2003 - 19:02 #3
Så ved jeg ikke. Programmet der hører til, kunne jeg godt overføre video med. Er du sikker på der er video derpå?? Ellers må der være noget galt.
Avatar billede gobie Nybegynder
09. december 2003 - 19:03 #4
Okay, nu dukker der sådan et kamera-logo op. Men når jeg trykker på video-filerne, står der bare "adgang nægtet".
Avatar billede gobie Nybegynder
09. december 2003 - 19:05 #5
(og som overskrift "der opstod en fejl under kopiering bla bla")...
Avatar billede gobie Nybegynder
09. december 2003 - 19:56 #6
"er der nogen som kan hjælpe mig"
Avatar billede gurumaster Nybegynder
10. december 2003 - 05:21 #7
Har Du installeret Service pack 1 ?
Hvis nej, så prøv det, den indeholder nyere drivere til bl.a. digikameraer.
Avatar billede gobie Nybegynder
12. december 2003 - 15:07 #8
Service pack 1? Det er jeg sgu ikke sikker på. Hvor kan jeg hente den?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
12. december 2003 - 15:30 #9
Den kan Du hente på Microsofts hjemmeside.
God ide også at søge på, om der evt. er andre opdateringer Du mangler.
Avatar billede gobie Nybegynder
18. december 2003 - 00:25 #10
Jeg må endnu engang beklage ventetiden, men endnu engang et hospitalsbesøg...

Gurumaster - Tak, det var sikkert ellers et fint tip. Men jeg har dét problem, at jeg sidder ved en andens computer ind til næste sommer, og jeg vil helst ikke gøre nogen skade på den inden da. Dette lyder måske forvirrende og uvedkommende for denne sag, men så vidt jeg kan se, er den service pack noget der laver om på hele Windows og derfor er jeg ikke tryg ved at downloade den. Men måske du på en eller anden led eller kant kan modbevise mig?