Avatar billede eazye Nybegynder
09. december 2003 - 18:44 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

En notesblok? billede

Hey derude. Jeg har prøvet at søge nettet igennem efter et billede af en notesblok. Den skal bruges som inspiration til at jeg selv kan lave en, der kan bruges til en side (hvor sidens indhold kan skrives på notesblokken.
Billedet skal helst være grafik (altså ikke foto) og det skal være i en størrelse, der er over 300 i bredden (helst).

Se om I kan finde nogle gode billeder jeg kan bruge. jeg giver pts for hvert brugbart billede..

- EazyE
Avatar billede arthurogolsen Nybegynder
09. december 2003 - 18:49 #1
Prøv google søg under billeder, vær dog opmærksom på at ikke alle billeder frit må bruges.....

her er et eksempel :
http://images.google.com/images?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=notepad&sa=N&tab=wi&lr=
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. december 2003 - 18:51 #2
Avatar billede eazye Nybegynder
09. december 2003 - 18:52 #3
arthurogolsen > yep den er jeg med på.. synes dog jeg har søgt google godt igennem ;D
Avatar billede miss-g Seniormester
10. december 2003 - 22:28 #4
Den kan man da selv tegne....prøv. Du kan jo bare nøjes med at have et lille fotografi ved siden af til at kigge efter. *S*
Avatar billede eazye Nybegynder
11. december 2003 - 15:23 #5
yep :D jeg er også igang.. men det skal også bare bruges til inspiration :)
Avatar billede eazye Nybegynder
11. december 2003 - 15:24 #6
nåh.. så fik i nok lige en masse pts :D haha.. nåh.. nyd dem :D
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. december 2003 - 16:28 #7
takker for point, men det er lige mange nok, vil du ikke have nogle tilbage igen
Avatar billede eazye Nybegynder
11. december 2003 - 16:29 #8
nej.. det gør ikke noget