Avatar billede hrjensens Nybegynder
15. januar 2001 - 21:41 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Brænder problemer/manglende resurser

Har før bragt dette emne på bane - hver gang jeg skal brænde en cd mere end 3-600 mb får jeg en meddelse - der ikke er nok systemresurser!Har før haft et system - AMD K 200MHZ, 64 MB RAM,DFI MOTHERBORD, 18+3,5 GB HD, HAR NU ASUS K7M, MOTHERBORD M. ATHLON TB.700 MHZ, 128 MB. RAM - får stadig samme meddelse - ikke nok systemresurser! hvad går galt, skal jeg formatere - er det så galt??

Har en fornemmelse at det er software som ikke kan klare opgaven ( CD-EASY CREATOR/NERO BURN)

Har du et forslag ??
Avatar billede stefanlarsen Nybegynder
15. januar 2001 - 21:51 #1
Ja, det lyder som et software problem.
Prøv at hente den nyeste patch fra www.adaptec.com og så hvis den stadigvæk brokker sig, så lad den brænde igennem en temp-fil på harddisken.
Avatar billede black-dragon Nybegynder
15. januar 2001 - 21:58 #2
Prøv eventuelt en ram-optimizer som winram-turbo
Windows (95-98 især) har problemer med at finde rundt i ramene, så der efterhånden bliver fyldt op selv om man har tonsvis af dem. En ram-optimizer ryder op i disse klumper.
adresse følger når jeg har fundet en...