Avatar billede bisgaard Nybegynder
15. januar 2001 - 21:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

meget langsom start på:\" læs post \" ca 1/2 time

ja overskriften siger jo det meste,men det er IKKE fordi der kommer for meget post.
Problemet har varet ca.4uger,ingen kan finde ud af det.Get2net siger de kan ikke fordi de ikke har support på windowsMe.En anden klog person siger.VI må formatere det hele.
Hvad siger eksperterne,Et rigtigt svar 60point.            bisgaard
Avatar billede razor Nybegynder
15. januar 2001 - 21:25 #1
hvad har det med webservere at gøre ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. januar 2001 - 21:35 #2
Get2nets server er under dimentioneret, og derfor skal du vente en halv time på at komme inde. Jeg har det samme problem om dagen på www.azero.dk. Så det er ikke et software problem.

/per www.kazoma.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. januar 2001 - 21:37 #3
Prøv at udskifte din internet udbyder, for det har jeg med i overvejelserne i øjeblikket.

/per
Avatar billede morpheus Nybegynder
15. januar 2001 - 22:55 #4
12move eller CyberCity xDSL, kan klart anbefales ! :o)

//Morpheus
Avatar billede bisgaard Nybegynder
16. januar 2001 - 01:31 #5
ingen accepteret og ingen er afvist.bisgaard
Avatar billede morpheus Nybegynder
16. januar 2001 - 01:41 #6
huh ?
Avatar billede bisgaard Nybegynder
16. januar 2001 - 02:23 #7
hoejrup
du lukkede mig lige ind i en stor tænkebox,giv mig tid.Du kan have ret.    bis.gaard@get2net.dk
Avatar billede bisgaard Nybegynder
18. januar 2001 - 19:55 #8
har løst problemet---det lå et andet sted.
          bisgaard