Avatar billede sammy Nybegynder
09. december 2003 - 17:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde en standard IT-kontrakt til konsulentarbejde?

Er lige startet som selvstændig IT-konsulent og skal skrive en kontrakt på et par måneders arbejde med et firma, men hvad skal sådan en indeholde?

Mvh Sammy
Avatar billede pfp Nybegynder
09. december 2003 - 17:46 #1
prøv evt. at tage et kig på www.startfirma.dk
Avatar billede pfp Nybegynder
09. december 2003 - 17:47 #2
Hvis du prøver at søge på 'kontrakt' i deres forum får du en del jeg tror du kan bruge.
Avatar billede sammy Nybegynder
09. december 2003 - 18:10 #3
jeg tager et kig på det, har været der én gang ;-)
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
09. december 2003 - 19:15 #4
Ellers kan du jo lige tage et kig på freelancer.dk jeg mener også de har skrevet om den slags...

/Kallesen
Avatar billede sammy Nybegynder
09. december 2003 - 19:16 #5
aye, den tager jeg lige et kig på...
Avatar billede arlet Juniormester
09. december 2003 - 19:19 #6
Avatar billede sammy Nybegynder
10. december 2003 - 10:36 #7
tak for svarene
Avatar billede theprofessor Nybegynder
16. marts 2004 - 18:32 #8
der findes ikke nogle standardkontrakt, som ALLE firmaer bruger. Men hvert firma
har en "standardkontrakt" . Vikarbureauen har en "standardkontrakt", der også kan bruges for EDB-medarbejder, men ikke for fastansatte...freelancer.dk representere mest HK'er, og de fleste HK'er er ikke EDB folk...men jeg vil tage det op med startfirma.dk...