Avatar billede jezperb Nybegynder
15. januar 2001 - 20:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AMD Vs. Intel

Hvad er bedst af AMD eller Intel efter prisen ??? hvad mener du ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. januar 2001 - 20:32 #1
AMD
Avatar billede superole Nybegynder
15. januar 2001 - 20:32 #2
Hvis det er efter prisen, er det AMD jeg kan varmt anbefalde dig deres duron, hvis man skal bruge computeren til \"lidt af det hele\" og hvis man vil have noget der \"sparker røv\" skal man have deres t.bird

Intel er godt og mere stabil, men det koster også derefter, dog mener jeg ikke at en pentium 3 er meget mere stabil end en t.bird
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. januar 2001 - 20:33 #3
Køb en Athlon Thunderbird.. Der er ingen tvivl.. Den tæver både P3 og P4 i alle tests.. Sådan er det.. Intel er uddød... næsten....
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. januar 2001 - 20:34 #4
superole>> Det med at Intel er mere stabil er altså en skrøne! Er et AMD system ustabilt er det sat forkert sammen, ligesom en Pentium lige så vel, kan!
Avatar billede teknik Juniormester
15. januar 2001 - 20:44 #5
>>superole
....Jeg mener ikke der er \"målbar\" forskel på stabiliteten....af de to Processorer P.T.
For at mane den gamle overtro i jorden, så vil jeg tilbyde dig 100 points, hvis du kan finde bare ét seriøst link, som kritiserer stabiliteten af AMD\'s Athlon/T-bird og Duron CPU\'er !

Mht. Pris/ydelse, så er AMD p.t. langt foran intel...og det gælder både
T-bird s. PentiumIII    og
Duron vs. Celeron

..typisk, så er AMD CPU\'eren  1-200Mhz. hurtigere for de samme kr.
Og det er lig med overlegne på alle punkter....i pris/ydelse...

Mhz. for Mhz, så vinder Intel, der hvor software er tilpasset SSE instruktionerne i intel CPU\'er, ellers ikke.

mvh :-)
Teknik