Avatar billede diverx Nybegynder
09. december 2003 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilfoeje dansk tastaturlayout

Hej Alle

Jeg har det problem at jeg har engelsk tastaturlayout paa min computer, Jeg vil gerne have dansk tastaturlayout men naar jeg proever at tilfoeje det i "internationale og sproglige indstillinger" -> sprog ->detaljer -> men windows kommer med en fejlmelding: "Windows kunne ikke indlaese tastaturlayoutet Dansk". Jeg kan godt tilfoeje andre sprog.
Avatar billede diverx Nybegynder
09. december 2003 - 12:33 #1
Jeg opretter nu det samme spoergsmaal i en ny traad med flere point, idet det er vigtigt jeg hurtigt faar dette spoergsmaal besvaret.
Avatar billede diverx Nybegynder
09. december 2003 - 12:35 #2
Det nye spoergsmaal med flere point findes her http://www.eksperten.dk/spm/437720
Avatar billede snowball Novice
09. december 2003 - 12:39 #3
http://expfaq.1go.dk/?id=33#flere_point_end_lovet - bare så du er klar over det til en anden gang ;)

Snowball