Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
15. januar 2001 - 19:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

\"Mapper\" snap-in i mapper

Hej eksperter.
Jeg kan ikke slå Mapper snap-in\'en (eller hvad det nu hedder) fra i Windows 2000. Jeg har skam prøvet at slå den fra i en mappe, gå ind i Funktioner->Mappeindstillinger->Vis->Som aktuel mappe, men det fungerer ikke. Hver gang jeg åbner en tilfældig mappe, vises hele filtræet som i Stifinder (dengang den eksisterede). Hvordan pokker kan jeg slå den fra? Det er fordi den fylder en hel del i landskabet og derfor er ret så irriterende!

/ Simon
Avatar billede hojben Novice
15. januar 2001 - 19:48 #1
I stifinder vælger du:
View
Explorer Bar
Fjern flueben i folders

Eller

Vis
Explorer-panel
Fjern flueben i mappe
Avatar billede petersmedegaard Nybegynder
15. januar 2001 - 21:23 #2
Hold CTRL nede og dobbel klik på øverst venstre hjørne af folderen. Så er det løst.. Husk at sætte den til det udseende du ønsker inden.
Avatar billede petersmedegaard Nybegynder
15. januar 2001 - 21:23 #3
Hold CTRL nede og dobbel klik på øverst venstre hjørne af folderen. Så er det løst.. Husk at sætte den til det udseende du ønsker inden.
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
15. januar 2001 - 21:42 #4
Ingen af jeres forslag hjælper.
Er der evt. noget i Registreringsdatabasen jeg kan ændre ved?

/ Simon
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. januar 2001 - 18:43 #5
Hvad mener du med \"dengang den eksisterede\" ?

Den er der da endnu - den er bare røget ind under tilbehør...
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
16. januar 2001 - 21:06 #6
Det jeg mener er, at den ikke er noget selvstændigt program mere. Hvis du åbner den, står der f.eks. ikke Windows Stifinder i titelbaren, men bare mappenavnet. Det er nøjagtig det samme som hvis du åbner en mappe og aktiverer Mappe-\"snap-in\"en.

/ Simon
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. januar 2001 - 06:47 #7
Nååår ok ... har du prøvet at resette alle mapper - i stedet for \"Som aktuel mappe\" ?
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
17. januar 2001 - 15:46 #8
\"resette\"?
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. januar 2001 - 17:53 #9
Ja i \"Funktioner->Mappeindstillinger->Vis .. ved siden af den anden knap. Jeg har en engelsk Windows og der hedder den \"Reset All Folders\"
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
17. januar 2001 - 19:11 #10
Virker ikke!

/ Simon
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
18. januar 2001 - 20:10 #11
Jeg geninstallerede Windows, så jeg er sluppet af med problemet.
Mange tak for jeres hjælp, selvom det ikke har hjulpet.

/ Simon